LowBalls Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei! jeg fikk mitt nye web-camera i posten idag, jeg kjøpt det fra direkteshop.no problemene startet når jeg skulle installere, jeg startet cden som følgte med, installerte driveren, underveis fikk jeg meldingen "dette er ikke autorisert av microsoft, kan være farlig å fortsette" (noe sånt, husker ikke ordrett) så jeg trykte bare "Ok, Fortsett" for dette har jeg vært borti før, men aldri vært noe problem. etter jeg har installert, restartet pcen kobler jeg til web-camera men står nede i verktøylinjnen "disconnected" det får absolutt ingen kontakt. prøvde å re-installere men det funket ikke. btw når jeg plugger i får jeg opp meldigen om windows skal søke etter drivere, jeg prøvde engang og si "OK" men den fant ingenting. noen tips til hva jeg skal gjøre? Web-camer heter PC-Camera 168 tror jeg. Link til HW prisguide EDIT: Prøvde å installere på broren min sin pc, funket ikke der heller. Endret 11. april 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå