just-in-box Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hei jeg har en ''G7'' mus den trådløse å lurer på om det finnes sider som selger nytt deksel til den min er grønn å gra men har sett blå å''carbon lock'' noen som vet om en side?? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En ting du kan gjøre er å få film med carnon look på og legge på musen Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har prøvd sånn film selv, og den jeg prøvde ihvertfall (fra torshov på strømmen) var ganske tykk og ikke lett å forme (med tanke på at du skal ha det på musa) og limet var så dårlig at det detter nesten av flate flater Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hmm så for meg at den var ganske tynn og formbar. Det jeg har sett er beregrent for intriør for bil og formes med varmluft Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kan godt hende at de finnes bedre produkter, som sitter og er lettere å forme. Men den jeg kjøpte var ihvertfall dårlig Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Limited edition er svart med carbon og blå knapper. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det finnes gode carbon-look filmer, det er ikke noe problem. Problemet er å påføre en slik fim på en bøyd ugjevn overflate. Det blir nok tilnærmet umulig å få til uten luftbobler osv. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå