Thor. Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har en defekt harddisk i maskinen min nå fra naboen vår, det de ville ha ut av den var dokumentene, og kopi av outlook-mailer og kontakter sammen med kontoopplysningene. Dette haster litt siden "offeret" trenger dette så kjapt som mulig. Så hvor ligger outlook instillingene og kontaktene? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du finner allt du trenger og vite her Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det er bare ett problem. Jeg kan ikke åpne outlook via den defekte disken og eksportere mail, den laster ikke korrekt kontoopplysninger fordi jeg tror det er lagret på brukerkontoen ettsted. Jeg trenger bare selve mailene Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Fant dette på et forum In XP, it's stored in Documents and settings/Username/Local settings (hidden)/application data/microsoft/outlook/outlook.pst To restore it: 1. Create your outlook account/profile etc. 2. Copy the backed-up .pst file to the path shown above. 3. Close outlook, and open it again. 4. Hope that I haven't forgotten a step Håper dette hjelper da... Endret 11. april 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du finner allt du trenger og vite her 8362346[/snapback] Legg merke til at rådene angående Outlook i den tråden ikke er gode. Det lønner seg ikke å eksportere (og importere) en komplett pst-fil. Det enkleste og tryggeste er å kopiere selve pst-fila og åpne denne på den nye maskinen fra Fil -> Åpne -> Datafil for Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå