GlennGullikstad Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei jeg har laget meg en gmail og skal få outlooken over på denne så når jeg lager en ny epost konto så får jeg opp det her: Innkommende epostserver(POP3,IMAP eller HTTP) og Det brukes en SMTP server for din utgående epost server for utgående epost(SMTP) Skal skal jeg skrive noe i noen felt dere vet sikkert hva jeg mener kan noen hjelpe meg med hva jeg skal skrive så jeg får gmailen min til og funke på Outlook Express Takk for alle svar:) Glenn Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Gmail-hjelp: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276 Framgangsmåte: Gå til siden som linken over peker til Velg: Run the auto-configuration tool Fyll inn de opplysningene programmet etterspør. Når outlook express er satt opp, logger du deg inn på gmail-kontoen, går til innstillinger -> videresending og POP Der aktiverer du POP. Lagre endringer og kontoen er klar til bruk i Outlook express. Endret 11. april 2007 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå