Cowboystrekk Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Onecall tror jeg vil tape denne krigen snart med midnre de er lure som IPEA å f.eks lanserer et nytt og dyrere abonnement med flere inkluderte ringeminutter. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har et spørsmål ang. IPEA Jeg har bestilt og fått simkort. Men så fant jeg ut at IPEA tar 20 kr per faktura. Jeg fant ikke noe info om man kan få elektronisk faktura istedet, noe som ikke ville kostet noe. Jeg får vel ikke papirregning hvis jeg ikke har brukt noe i det hele tatt? dvs ikke har ringt mer enn 135 min eller sendt mer enn 90 SMS. Det står jo INGEN minstefaktura på hjemmesidene deres. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvordan disse gratisminuttene regnes? 1. Er det pr. kalender måned? Dvs. at antallet minutter du har ringt nullstilles den første i hver måned. eller 2. Er det flytende? Dvs de siste 30 dagene regnes samme hvor man er i måneden. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvordan disse gratisminuttene regnes? 1. Er det pr. kalender måned? Dvs. at antallet minutter du har ringt nullstilles den første i hver måned. eller 2. Er det flytende? Dvs de siste 30 dagene regnes samme hvor man er i måneden. 8778005[/snapback] Da kan jeg svare meg selv, og svaret er nr. 1. Dvs. pr. kalender mnd. (ifølge OneCall Kundeservice). Imponerende kjapt svar fra dem, faktisk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sannsynligvis rolige dager for dem nå, tror de fikk inn over 5000 nye medlemmer den første dagen de lanserte gratis ringetid. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå har IPEA økt til 142min og 99sms =) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kun på Hades da.. men hvordan er det med fakturering? noen her som er medlem og vet det? Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kun på Hades da.. men hvordan er det med fakturering? noen her som er medlem og vet det? 8788406[/snapback] jeg har efaktura så det vet jeg ikke.. ringte inn å spurte om det var mulig å få det.. og det var det.. men finner ingen ting på siden om dette. Lenke til kommentar
koschei Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Har hatt OneCall Faktura siden februar. Får regninger på mellom 30 og 40 kroner, så jeg blir vel nødt til å erklære meg fornøyd. Hadde jeg ringt ekstremt mye tror jeg imidlertid jeg ville gått for Tele2 Champion. edit: det er jo også verd å merke seg at det ikke koster noe å hoppe av dersom OneCall eller IPEA skulle gå føyka eller sette opp prisene igjen. Endret 5. juni 2007 av koschei Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg har efaktura så det vet jeg ikke.. ringte inn å spurte om det var mulig å få det.. og det var det.. men finner ingen ting på siden om dette. 8788490[/snapback] ja jeg leta etter dette men fant heller ikke noe.. det er for dårlig! har sendt mail, men får vel ringe dem. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 IPEA er svindyr! Kom igjen dere som har vært kunder en stund, spytt ut! De gir bort svinbillige ringeminutter som trekkes fra en svindyr faktura... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hmmm... skal bytte til enten One Call eller IPEA snart og etter å ha lest litt rundt på forumet virker det som om One call er best ( mest pålitelig, bedre service ). Men noen som vet noe om GPRS priser fra begge operatørene? finner ingenting jeg:S -MK- Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 One Call kostar 5 kr/MB, og er så vidt eg veit billegast på datatrafikk (når ein ser vekk frå fastprisabonnement). Merk at dei ikkje har nokon makspris, så det er ikkje lurt å kople til PC og laste ned store filer. IPEA Hades kostar 13/MB. http://www.ipea.no/ipea/priser/mobil Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Takker! I så fall går jeg for One Call! Bestilller i Februar -MK- Endret 10. januar 2008 av -MK- Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan bare glemme service hos onecall.Har hatt onecall i 1 mnd og skal bytte til talkmore. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dårlig service? Slett ikke bra... Tror allikevel jeg prøver One Call en stund! Hadde vært deilig uten Tlf.regninger en stund -MK- Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå er OneCall og Ipea ett selskap. Network Norway har kjøpt opp Ipea og alle Ipeakundene skal over til OneCall. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hmm..Ikke bra... priskrigen slutter jaja.. Enklere valg i alle fall -MK- Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva skjer nå? Vil prisene stagnere eller øke som følge av dette? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 tviler på at one call øker prisene de vil heller bli lavere da.. ( mere gratis minutter..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå