Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noe annen tilbakemelding? Syntes det var ganske lite respons her i forhold til andre tråder... 8393341[/snapback] Ikke ta den tonen, takk 8393397[/snapback] Det funket 8393488[/snapback] Fillern Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Linjeavstanden er nå høyere. Selv føler jeg det er på max... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du trenger definitivt mer luft. Vil også anbefale deg og lage en header/lage et bilde av skriften du har som header (med anti aliasing), den blir for kantete sånn den er nå. Synes også du burde hatt litt farge på bakgrunne din, og byttet farge på de rosa og blå overskriftene til høyre. Ellers en veldig fin side Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg synes du bør fjerne ALT som er over "Ny widget: Skyte dritt på måke spillet". Ellers så begynner det å komme seg Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Takk for tilbakemelding! Hvilket design peker du til? Det mørke? Økte også linjeavstanden..Refresh... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Linjeavstanden kan være mye større. Etter å ha tatt en titt på CSS'en din, ser det ikke ut som du har forandret den en pixel. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Fuzzy: Hvorfor? Skal lage meg en header, det vil kanskje hjelpe? Runar: Har endret den lyseste... den er på 18px, vises i .Blog Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) En linjeavstand på 22px passer bra til Verdana/Tahoma. Det samme gjør en font-størrelse på 12px. 14px blir for stort til Verdana/Tahoma (syns nå jeg). Den passer bedre til antikva fonter som Georgia og Trebuchet MS. Endret 15. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
eigan Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Takk for tilbakemeldingen! Endra fonten og linjeavstand. LINK Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mye bedre Nå bør du prøve å øke avstanden mellom overskriftene og teksten, samt avstanden mellom teksten og sykkelbildet. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Skal fikse det når jeg kommer hjem. Ser også nå at det er en bug på menyen. Tenker også at jeg må krympe designet litterann, på skolen her, så blir designet for stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå