Bozzeye Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har tenkt til å kjøpe krigs- eller skytespel til Wii, men aner ikkje kva. Noen som kan hjelpe meg? Har tenkt litt på disse: Call of Duty 3 Far Cry: Vengeance Medal of Honor: Vanguard Men det er fritt fram og komme med tips, gjerne som ikkje har komt ut enda, men som kommer ut om ikkje så lenge. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ikke kjøp Far Cry: Vengeance, det er ikke verdt det. Men det andre kan eg ikke si noe om :/ Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Ikke kjøp Far Cry: Vengeance, det er ikke verdt det. Men det andre kan eg ikke si noe om :/ 8361127[/snapback] Kva er det som er dårleg med FarCry? Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ikke kjøp Far Cry: Vengeance, det er ikke verdt det. Men det andre kan eg ikke si noe om :/ 8361127[/snapback] Kva er det som er dårleg med FarCry? 8361196[/snapback] det er bare dårlig ikke kjøp det. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg ville sagt det samme om CoD3. For all del, ikke kjøp det. Det suger fra kode til tekstur. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kjøp Red Steel! Til tross for jevnt over dårlige anmeldelser er dette et meget godt spill, og jeg storkoser meg med det. Cod3 og Moh: vanguard er elendige porter og jeg har begge. Ikke kjøp dem. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Kjøp Red Steel! Til tross for jevnt over dårlige anmeldelser er dette et meget godt spill, og jeg storkoser meg med det. Cod3 og Moh: vanguard er elendige porter og jeg har begge. Ikke kjøp dem. 8361535[/snapback] Virker som et kult spel, vurderer å kjøpe det, men ikkje enda. Må sjå på litt fleire spel også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Eg råder deg til å vurdere BIA spillene som kommer til sommeren/høsten. Brothers In Arms og Earned in Blood kommer i ein pakke. DEtte er enda noen porter,men disse spilla er utrolig bra syns eg. Er sikkert fortreffelig å spille med wiimoten. Så kommer BIA:Hells Highway,som også er ein port Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kan ikke slenge meg helt på den Krigsspillbølgen her... Må si jeg mer eller mindre har begynt å hate alle Medal of Honor klonene som har blusset opp de siste årene. Jeg synes både Call of Duty og Brothers in Arms mer eller mindre faller under denne kategorien. Jeg fikk Red Steel i posten i går, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er ganske fornøyd. Hadde heller vurdert DET om jeg var deg. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er litt synd at du har låst deg selv til krigsspill-kategorien, da Wii enda ikke har noen gode titler å skilte med akkurat der. Var jeg deg, ville jeg heller gått for et spill som du vet er bra, f.eks. Rayman Ravin Rabbids. Skytespill med bedre grafikk og spillbarhet kommer nok etterhvert, men så langt er de ikke verdt pengene. Jeg ble forøvrig ikke overbevist av Red Steel i det hele tatt... Håper det kommer noe ala TimeCrisis til Wii, det hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vil si at Red Steel er det beste skytespillet på Wii til nå. Men om du skal ha en av de på listen så velge Medal of Honor Vanguard. Fatter ikke hvordan Vanguard har fått så dårlige kritikker (gjelder forsåvidt også for Red Steel), spillet er underholdende og har en solid kontroll. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Takk for alle svar. Dere kan også komme med nye tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå