Thombr86 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 jeg skal på hybelkaninjakt, i pcn. Hvilke våpen skal jeg bruke???? Den enorme støvsugeren, den lille tøffe Q-tipsen, eller andre alternative og exprimentelle våpen??? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: BrAtTeRn på 2002-12-18 13:11 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: BrAtTeRn på 2002-12-18 15:05 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Trykkluft på boks er vel det lureste å bruke på elektronikk...... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 f.eks????? DEO????? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 ehh.. nei tror han mener Trykkluft på boks!!! selger på biltema. art.nr: 36-520 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Og dette er relatert til overklokking fordi? Hybelkaninene skal multiplikatoropplåses og slippes ut i det fri? Og vennligst drit i å bruke caps i overskriften. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 du må hvertfall ikke bruke støvsuger.. det er livsfarlig... går fint ann å tørke litt med finga, og/eller blåse litt.. da får du trimma lungene med det samma.. Lenke til kommentar
güner Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja deo er bra, bruker det alltid selv når jeg skal ha ut kaninene. En annen fordel med deo er at viftene i kabinettet blåser den gode AXE lukten ut i rommet jeg sitter. Lykke til på jakten Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Koble alt fra hveranre og sett det i oppvask maskinen Tror du kommer langt med q-tip's og for å ta det groveste i kasse griller og sånnt så kan støvsucker være bra. er du plaga med mye støv bør du kanskje vurdere filter på kasse viftene, hvis du ikke har åpen kasse da, hjelper lite da... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 må vel kjøpe trykkluft på boks og noen pakker q-tips. :smile: har inge kab-vifter utenatt på strømforsyninga!! :sad: [ Denne Melding var redigert av: BrAtTeRn på 2002-12-18 15:06 ] Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det er mulig å få tak i noe støvsuger utstyr til bruk i elektronikk. Husker bare ikke hvor man får tak i det. Kanskje Elfa eller Class Ohlsons eller noe. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 dyrt???? er det for å koble på standar støvsuger?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:09, skrev kjeholth:du må hvertfall ikke bruke støvsuger.. det er livsfarlig... går fint ann å tørke litt med finga, og/eller blåse litt.. da får du trimma lungene med det samma.. Ikkje å anbefale, vist der er masse tynt støv, får du masse i auga og nasa og munnen.. brukte sikkert 15 minutt på å fjerne det fra mitt legeme etter at eg hadde blåst i en pc som ikkje hadde vert støvsugd eller opna i det heile tatt på 6 år... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Fordi vanlige støvsugere suger for hardt og du kan risikere å støvsuge bort en kondensator eller to. Bruk heller så støvsuger som går på batteri, den suger ikke så sterkt Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Clas Ohlson selger en kinky liten støvsuger med blåsefunksjon for 149,00. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 En støvsuger må suge dj*velsk hardt før at den ska klare å suge bort en kondesator. De er som regel lodda fast i hk. Man klarer ikke en gang å røkke den av. Trur du må ha en extremt overklokket støvsuger for å klare å ødelegge noe på maskinen ved å støvsuge. Bare passe på å ikke komme borti noe med støvsuger håndtaket Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 største problemet med støvsuger er vel statisk elektrisitet, ikke at du klarer og støvsuge vekk no hardware. skal du bruke støvsugeren burde du kansje jorde den sånn at den eventuelt ikke svir av noen kondensatorer eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå