AndreKK Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei. Istad spillte jeg Gears of War, Annex. Jeg hadde 96 Chainsaw-kills, så spillte jeg en times runde. Da fikk jeg 5 CS-Kills.. Achievement-Logoen poppa ikke opp, så jeg så på Gow-Achievementene.. Der var den fortsatt låst.. Jeg bare lurer på siden Annex er ett nytt gamemode, så kanskje Epic ikke har lagt scoren du får der på "Rullebladet" da eller? Noen andre som ikke får lukka opp Achievementa med Annex?? AndreKK Endret 11. april 2007 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 kan man se hvor mange forskjellige kills man har? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 kan man se hvor mange forskjellige kills man har? 8360828[/snapback] Gå inn på Versus, så går du inn på Leaderboards, Så velger du Me, All-Time og den type Gamemode du vil se. Quick-Choice gamemode RT (Høyre Nede Bak). Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du får ikke achievements på Annex nei. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Det er sant, du får ingen ting på Annex, men det går rykter om at man skal få Achievements på player match osv snart da til gjengjeld.. Endret 24. mai 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er sant, du får ingen ting på Annex, men det går rykter om at man skal få Achievements på playet match osv snart da til gjengjeld.. 8686583[/snapback] Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er sant, du får ingen ting på Annex, men det går rykter om at man skal få Achievements på playet match osv snart da til gjengjeld.. 8686583[/snapback] Det har vel gått rykter om dette lenge, men ingen vet hvor de kommer fra... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg så det i en artikkel på nettet. Husker ikke hvor, men redaktørene hadde hørt ifra epic at de drev å fiksa på achievementsene online. Deres teori var at man kunne få achievements via player matches også Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Regner med at MS er sterkt i mot det desverre Lenke til kommentar
ZeN83 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det er mulig å få 50 hosted Achievement på Annex... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Det skal faktisk komme Achievements til Annex og til de nye mapsa har Epic sagt for ikke lenge siden, finner ikke linken so I suppose you just have to trust me! De jobber også utrolig hardt for å få til Achievements til Player Match, men det virker ganske umulig når du tenker på at Microsoft var utrolig skeptiske til motorsaga! EDIT: Nå så jeg E-Wok sitt innlegg Endret 28. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå