Shibiz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg var i samme situasjon for ca 1 år siden tilbake. Viste seg at dama løy for å holde på meg. Hun sa at hun var gravid osv, og hun ville ikke ta abort pga det er å drepe osv (heile pakka). Til slutt fikk jeg henne til å ta en graviditet test. Som viste at hun løy. Hun mente at hun hadde tatt testen før. 8369859[/snapback] Hun kan også hatt en SA som er ganske vanlig. (Spontanabort) 8371183[/snapback] Jeg var i samme situasjon for ca 1 år siden tilbake. Viste seg at dama løy for å holde på meg. Hun sa at hun var gravid osv, og hun ville ikke ta abort pga det er å drepe osv (heile pakka). Til slutt fikk jeg henne til å ta en graviditet test. Som viste at hun løy. Hun mente at hun hadde tatt testen før. 8369859[/snapback] Disse testene er faktisk ikke 100% nøyaktige. 8370776[/snapback] Fikk senere vite at alt var løgn av hennes venninner og henne selv. Og en lang forklaring. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Abort er ganske begrenset i Norge, og et privat sykehus har dessverre ikke lov til aa utføre der. Dersom ingen av dere har etiske betenkeligheter er det bare aa sette i gang prosessen... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Fikk senere vite at alt var løgn av hennes venninner og henne selv.Og en lang forklaring. 8393896[/snapback] Auch! Noe så dårlig gjort av henne! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vet selv om noen som er blitt lurt på det emnet der. Hun hadde vært på helsestasjonen også da hun kom ut ringte hun "TE", og sa: Vi trenger å snakke sammen litt. og han startet å rushe hjem fra de vi var hos. Da vi endelig kom frem til der vi skulle møte henne og venninne hennes sa hun: Kødda. Noe av det slemmeste man kan gjøre det der! Han kjørte med hjertet i halsen hele veien fra Oslo til Asker. Stakars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå