Neonlight Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Heisann! Jeg har kjøpt meg Ram og CPU, men ikke hovedkort ennå. Tenkte det kunne være smart å høre med andre hva jeg bør kjøpe. Dette har jeg nå: Ram: 256 mb DDR Corsair pc3500 CPU: Intel P4 Northwood 2.4ghz Socket 478. Så.. hvilket hovedkort mener folket jeg bør kjøpe :smile: Jeg lurer litt på dette med 8x AGP, men husker ikke hvilket HK det var da, hehe.. Kom med tips da:) Takker & bukker! Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har Asus P4PE og er godt fornøyd med det. Grunnen til at jeg gikk for dette var at mange her på forumet anbefalte nettop det kortet. Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Tusen takk for DET tipset! Kom gjerne med flere Men denne prosessoren.. er den lett å klokke opp? Hvor mye kan jeg klokke den opp uten at noe går skikkelig galt? bør jeg skifte vifta først? Lenke til kommentar
zup Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Satte opp en maskin med dete for en uke siden. -Corsair 256ddr ram PC3200 -Epox 3G4A+ Hovedkort -P4 2.4 533mhz (boxcd) -Seagate 120GB Funker kjempe bra, er LAN, Grafikk, Lyd etc. integret og jeg ble faktisk imponert. Skal klokkes opp til 2.8 de nærmeste dagene. Bra review på Epox kortet : http://www.envynews.com/review.php?ID=151&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå