Airmister Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Jeg går og sikler på den nye Adobe CS3 Master Collection. Det virker umenneskelig å punge ut 30.000 kroner for denne programvaren for en helt vanlig kar fra landet. Noen som vet om noen som selger lisenser til studenter og eventuelt til hvilken pris? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt, men den jumbopakken var deilig. Lenke til kommentar
Airmister Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jepp. Den er helt rå. Og det grenser til at jeg bare MÅ ha den. Selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke den til. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg vet. Webutvikling, Videoredigering, Fotoredigering, Foto-sortering, Visuell kreativitet... Deilige programmer alle som én. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du finn «Education store» på Adobe.no. Klikk på handlevogna øvst til høgre på sida for å kome til butikken. I menyen på høgresida her finn du link til Education Store. (Skulle gjerne lagt med linken, men sida ville av ein eller annan grunn ikkje laste skikkeleg akkurat no ...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå