jahas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Problemet er at bilen jeg kommer til å kjøre når jeg har tatt lappen bare har kasett-spiller :S Har helt glemt ossen man spilt inn sanger på kasett, noen som kan hjelpe meg? Et annet alternativ er å sette inn en ny cd-spiller, men hva må da gjøres? Gidder btw ikke bruke noe mer enn et par tusen på evt. ny cd-spiller Endret 11. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Spille inn på kasett er vel ganske enkelt, man sitter på radioen og trykker på record, evt kobler til en cd spiller og trykker på record slik at den tar opp fra spilleren..... Men kjøp deg en cd-spiller - se litt rundt om, også får du hjelp til oppkobling på din lokalebilstereoshappe - du trenger sikkert en overgang fra spiller til nåværende kabler og styr, skal ikke være så veldig vanskelig. Lykke til! Edit: I-pod sender over radioen er også et godt alternativ! Endret 12. april 2007 av duffy89 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Problemet er at bilen jeg kommer til å kjøre når jeg har tatt lappen bare har kasett-spiller :S Har helt glemt ossen man spilt inn sanger på kasett, noen som kan hjelpe meg? Et annet alternativ er å sette inn en ny cd-spiller, men hva må da gjøres? Gidder btw ikke bruke noe mer enn et par tusen på evt. ny cd-spiller 8360208[/snapback] det finnes også kassetter med ledning som kan kobles på diskman.... eventuelt kan du bare bruke i-pod, med radio sender, og søke inn ipoden din på raidioen din. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja... kjøp deg en cd spiller du, får en grei spiller for 12-1300 og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå