Cazzo Grande Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Der er jeg helt gjengrodd. Jeg har ingen planer om å bli fingra eller tatt i ræva uansett. Forresten så slipper jeg heldigvis de stygge røde prikkene nå. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 eg pleier å barbere meg nedentil, og det på grunn av føler meg mye mer vell med å gjørr det.. Men har ett problem og det er det at det kommer røde klomper som gjør att det klør, noen som har tips til hva eg kan gjør for å ungå kløe og irritasjon? Jeg pleier og bruke både barberskumm og barbere med hår rettninga. pleier heller aldrig klø meg nedentil.. trenger akkutt svar XP Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er ikkje noko farleg, men det finnes noko du kan smøre på trur eg. Berre søk etter "Den store intimbarberingstråden" så finn du nok svar. Det er som nemnt heilt normalt. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja veit det er normalt, men er så drit stygt så liksom hadde hvert greit å kunne gjør så det ikkje komm like mye:S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760687 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er en del poster her som sier at det alltid blir mye blod med maskin, noen som har testet http://store.philips.com/store/rpeusb2c/en...uctID.108429800 Jeg vil ikke risikere å skade kronjuvelene mine... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Blod med maskin? Hvordan klarer dere det? Om det er noe en kan kutte seg med så må det være høvel. Jeg har prøvd maskin, Mach 3 og DE-høvle. Sistnevnte er absolutt det beste. Har brukt feather-blader på den og, aldri hatt noe problem. Av og til blir det litt blod, men med en stift som stopper blodet og unirens blir det aldri noe problem. Du vil jo aldri rave rundt der med eit barberblad, det skjer under kontrollerte forhold. Ser ikke hvorfor det skal være så farlig. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 eg pleier å barbere meg nedentil, og det på grunn av føler meg mye mer vell med å gjørr det.. Men har ett problem og det er det at det kommer røde klomper som gjør att det klør, noen som har tips til hva eg kan gjør for å ungå kløe og irritasjon? Jeg pleier og bruke både barberskumm og barbere med hår rettninga. pleier heller aldrig klø meg nedentil.. trenger akkutt svar XP Av egen erfaring så kan jeg anbefale denne. Funker fett om jeg må få si det mildt. Og til TS, utrolig morsomt og lese guiden på side 1 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som har opplevd kutt fra barberhøvel på penishodet? Hvor vondt gjorde dette, og hvor lenge hadde du sår? Hvordan er dette på pungen? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Klarer du å kutte deg på penishodet blir jeg mektig imponert Ellers gjør det ikke akkurat så sykt vondt å kutte seg på pungen nei.... Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Barbert meg en stund der nede men det hender jeg får røde nupper dersom jeg ikke er forsiktig og tar meg tid nok, dessuten er det irriterende å kjenne seg helt barbert for så å oppdage steder du har oversett. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dama mi har pels skall jeg si dere Men hun nekter å barbere seg Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dama mi har pels skall jeg si dere Men hun nekter å barbere seg jeg antar at hun er like gammel som deg (15 år) eller yngre, og hvor vanlig det er å barbere seg så tidlig tror jeg ikke akkurat... hun finner ut av det tidsnok selv Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Går jo alltids å trimme manuelt med saks forsiktig? Det vil jo bedre ting mye. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dama mi har pels skall jeg si dere Men hun nekter å barbere seg jeg antar at hun er like gammel som deg (15 år) eller yngre, og hvor vanlig det er å barbere seg så tidlig tror jeg ikke akkurat... hun finner ut av det tidsnok selv 14 er hun. Men jeg bryr meg ikke noe om det Det er bare det att alle venne huns gör det. (Det skrives "Huns" "Hun" ? Lenke til kommentar
youtube Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jente på 17 som liker hår nedentil Jeg merker at jeg trekker meg mer og mer inn i meg selv hver gang jeg blir mint på hvor få gutter det er som ikke har noe imot hår.. Jeg vil ikke barbere meg, det kommer aldri til å bli et alternativ, for dette er noe jeg trives i. Selfølgelig er det ikke igjengrodd eller noe, men er liksom kvinne, og ikke en 7åring. skal gå an å se forskjell. Er ikke det naturlig da? Hva mener du? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er nok veldig få som liker at du er hårete ja. Jeg foretrekker ihvertfall å ikke ha hår i maten, og det er jeg ikke alene om. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før man oppretter nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg