Laugens Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg skal kjøpe meg ny pc og lurer på hvilket skjermkort jeg skal velge. Jeg skal bruke det til spilling og jeg tenkte meg 8800Gts eller gtx det har ikke så mye å si på pris. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vel, av de to så er GTX best - men for en pris. Vil du ha det absolutt beste, og hvis pris ikke har noe å si, så er det bare GTX som teller Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vel, av de to så er GTX best - men for en pris. Vil du ha det absolutt beste, og hvis pris ikke har noe å si, så er det bare GTX som teller 8360684[/snapback] er det ikke bare å kjøpe GTS også overklokke det, så får du samme ytelse som GTX ? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ta GTS 640Mb. Du får nesten samme ytelse, men sparer veldig mye. Sjekk prisguiden. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, 320 MB grafikkminne blir fort litt lite i høyere oppløsninger med AA+AF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå