Straydog Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Lukten av vår har for alvor satt inn, og som toppen av kransekaka hører gode gamle retro-sommerlåter! Nevn derfor dine topp 5 sommer-RETRO-låter! De som virkelig skaper sommerstemning Jeg greier desverre ikke liste opp en topp 5 på strak arm, så det er noe av grunnen til at jeg starter denne tråden.... men det som trigga meg var når jeg nylig hørte denne låta igjen: Alexia - Oh la la la *keep 'em coming* Endret 11. april 2007 av Straydog Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sorry kompis, men tror du er for sent ute..! Er en annen sommerlåt-thread på forumet! Den er på den andre siden ganske død, så går sikkert greit! Mitt bilag nå? Jamiriquai - Seven Days in Sunny June Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hva med topp 5 sommerlåt-tråder den siste måneden? Her har du en https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738503&st=0 ..selv om den nevner plenty med forbrytelser mot menneskeheten, blant annet alt av postgirobygget. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Les annonseringer før dere oppretter tråder. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg