Beyeren Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Er ikke sikker på om det er her jeg skal spørre men, min Firefox 2.0.0.3 norskversjon hopper opp og ned på div. websider. Jeg hadde den gamle versjonen før så jeg oppdaterte. men det hjalp ikke. Jeg vet om en som har det samme prob. men han har heller ikke fått det til. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hva mener du med "hopper opp og ned"? Snakker du om scrolling? edit: Ellers hadde nok programvare forumet vært et mer ideelt valg for denne postan, ja. Endret 11. april 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvis det kommer til det som Stian mener, så er det mulig at det skyldes musen din. Dette forekommer ofte på mange trådløse muser. Et godt eksempel på dette er hvis musen din plutselig flytter seg opp i ventre hjørne, dette sjedde på meg da jeg hadde trådløs mus. Lenke til kommentar
severinM Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Jeg merket også dette, da jeg testet firefox på Vista. Det forekom bare når jeg ikke hadde noen bokmerker på den "tab-lista" i toppen. la jeg til et bokmerke ordnet det seg igjen. Du kan jo prøve det, og se om det ordner seg. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei og hå, samme problem hadde jeg når jeg kjørte vista skin. Vist du avinstalerer alt av sånn fancy shitt så tror jeg den kommer seg igjen Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 k. men nå har det seg sånn at jeg har netopp fått ett nytt hk. og det oppererer bedre vis man har vista. egentlig liker jeg ikke vista men for hovedkorte sin skyld bruker jeg vista. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg leste en måte og ordne dette på her på forumet men jeg klarer ikke å finne den igjen. Jeg har byttet til Opera, syns det fungerer mye bedre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tråden er feilpostet. Vennligst gjør deg kjent med de ulike kategoriene før du poster neste gang, så får vi et ryddigere forum. ##Flyttes## Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 http://kb.mozillazine.org/Window_shakes Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 da var allt fikset.............................takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå