Balls-McLong Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har et KotOR II, men det er ødelagt... Fikk så inderlig lyst til å spille det igjen og jeg har hørt en del om at butikkene ikke selger gamle X BOX spill. Har ikke live, så jeg får ikke lasta ned updaten for å kunne spille på 360.. Er det et sted i Oslo som selger KotOR II på vanlig X BOX? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Oppdateringen kan dulaste ned til PC'en din og så brenne det på en plata du setter inn i 360'en din så du kan spille det. Bare google så finner du siden. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Og siden du har selv kjøpt det har du fullt lovelig å laste det ned og brenne det ned på cd =) Litt greit det, men blir ganske ofte misburkt =( Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Den brenningen Zollid snakket om, var den oppdateringen som gjør at gamle xbox-spill kan spilles på 360'n. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den brenningen Zollid snakket om, var den oppdateringen som gjør at gamle xbox-spill kan spilles på 360'n. 8372665[/snapback] Ja mente pdate'n for og spille X-Box spill på 360. Mener det er lov og lage en kopi av alle spill du kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå