dao Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har en Compaq Evo D610. Når den slåes på kommer den vanlige windowsloadinga. Når den er ferdig blir skjermen helt svart. Prøvde da å reinnstallere XP. Kom så langt at jeg fikk godkjent lisensen: Da kommer det opp at den leter etter tidligere installasjoner men han stopper opp her og kommer ikke videre. Ideer? Kan det være et problem med harddisken? Lenke til kommentar
brusno Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg ville også ha tenkt at det muligens er harddisken. Prøv en annen og se hvordan det går da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Sjekk temperatur på cpu om du har mulighet. (for eksempel i BIOS) Om problemet er at den stopper opp på grunn av at den leter etter tidligere installasjoner, så vil det være mulig å bruke et partisjonsprogam (Som Partition Magic eller Partition Logic (gratis)) til å slette systempartisjonen, men da vil eventuelt innhold på denne gå tapt. Men det kan virke som det er noe med harddisken ja. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dao Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Takk for hjelpen begge. Skal prøve å skaffe en annen harddisk til å teste:) Gidder liksom ikke å kjøpe ny før jeg veit at det er den som er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå