DawnDusk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei! Skal til San Francisco om noen uker, og skal kjøpe fotoutstyr... men er det noen som har tips til butikker i byen? Endret 14. april 2007 av freq_flyer Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dessverre ikke, jeg var på jakt etter studioelektronikk og instrumenter da jeg var der... Men må bare si "heldiggris" Sentrum er ikke større enn at du pløyer det til fots på rimelig tid. Kjøp deg et dagskort for kollektivtrafikken og du kommer deg enda greiere rundt (litt teit kort sammenliknet med de jeg har sett andre steder, gjelder for et kalenderdøgn, så du vil ha et fra morgenen av.) M. Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Skal jeg tolke svaret i den retning at det ikke finnes en eneste butikk i San Francisco som har denne linsen, eller hva mente du? Har vært i San Francisco et par ganger før, og det er en fantastisk(!) by! De "trikkene" er jo noe for seg selv. Men back on track - noen som har tips til en butikk? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nei, jeg mente bare at jeg aner ikke.. Sorry for å ødelegge tråden din, men får jeg en sjanse til å snakke om San Fransisco, har jeg litt vondt for å holde kjeft... M. Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Ikke noe problem.. er så artig å reise rundt i verden, så det har jeg god forståelse for! :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vi var på et par funky fotobutikker nede ved fishermans, men jeg husker ikke hva noen av de heter, dessverre. Pass på å ikke bli lurt når det gjelder pris og sånt bare. Er dessverre noen amerikanere som prøver å utnytte godtroende turister der nede. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 http://www.amazon.com/ Leverer rett til ditt hotell. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Calumet har butikk i San Francisco. Veldig bra butikk, med bra utvalg, god og kunnskapsrik betjening, men litt høyere priser enn B&H eller Adorama. Skal til SF i sommer, og en 135f/2 til 930$ er øverst på handlelista....( linsa koster 40$ mindre på B&H, men jeg betaler ekstra for tryggheten det gir å handle i en fotobutikk, der jeg kan teste utstyret, og bytte hvis jeg er misfornøyd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå