Chalciporuspiperatus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Har tenkt å kjøpe meg en HDTV og xbox 360, så jeg titta innom play.com for å se etter tilbud etc. Fant denne - så lurer jeg - er den noe særlig? funker lyden bra? Og ikke minst - leverer play gratis til norge? Takk på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Tror jeg ville latt være å kjøpe akkurat den tv'en der. Det ser ut som at Samsung driver en luguber business med panelene her. De opererer med tre forskjellige paneler til samme tv'en. På Samsungs hjemmeside sier de at de bruker S-PVA panel, men på avforums i England har de nå avdekket at det er både A-MVA, S-MVA og MVA paneler fra forskjellige leverandører (Samsungs egne, CMO og AUO). Noe som fører til at det blir dårligere sort-nivå, færre farger og mere. S-PVA er det beste. Ville vært forsiktig. Jeg ser på linken at det står S-PVA der, men ville ikke tatt det for god fisk. Her er en oversikt over de forskjellige panelene Endret 11. april 2007 av Samojed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå