froZZo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) kjøpte dette kameraet for 2k syns det er meget bra til den prisen. legger ut noen bilder til dere. det fulgte med et 16 mb minnebrikke. lader, usb ledning. + litt til- det er en stooor lcd display. nå må det sies at jeg ikke er prof fotograf så bildene kan vere lit dårlige. kameraet utstyr som fulgte med bikja våres, rocko heter den rocko igjen diverse div kom gjerne med komentarer Endret 11. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes dette var en morsom "test", preget av ung naivitet, entusiasme og glede over å få seg nytt kamera! Stå på du! Du kan sikkert bli en habil fotograf! Alle må begynne et sted Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes dette var en morsom "test", preget av ung naivitet, entusiasme og glede over å få seg nytt kamera! Stå på du! Du kan sikkert bli en habil fotograf! Alle må begynne et sted 8360471[/snapback] joa. det er jo sant det er ikke en sikkelig test. men hadde likt å hørt hva folk syns om kvaliteten på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå