steinark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 som kjent blir ikke teTeX lenger vedlikeholdt (mai 2006). Nå er det TeX Live som gjelder. Som aktiv LaTeX bruker liker jeg å har ting oppdatert. Så kommer spørsmålet skal jeg avinstalere teTeX før jeg instalerer TeX Live? Eller skal jeg bare instalere over? Det er jo da et mange pakker som må fjernes, de tetex pakkene jeg har instalert er: tetex, tetex-dvips, tetex-dvipost, tetex-fonts, tetex-latex, tetex-preview og tetex-xdvi. Det er også mange pakker som er avhengig av disse bla emacs-autex, lyx med flere. Det jeg ble litt reddfor er at ting skal slutte å virke. har noen brukt TeX Live? erfaringer? problemer? Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker og har brukt TeX Live siden jeg oppgraderte fra Ubuntu Breezy til Edgy rett før jul. Før det brukte jeg teTeX. Har ikke hatt noen problemer med TeX Live. Installerte også nylig TeX Live på en annens PC sammen med Ubuntu Feisty beta. Har ikke fått noen klager sålangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå