Gå til innhold

Steelsound 3H- mye støy?

Diff

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg i dag et headsett av typen Steelsound 3H i vanlig butikk.. Plugget det i som vanlig og testet det ut. Lyden som møtte meg var overraskende mye støy (scrolle nedover, åpne programmer)

Finnes det noen forklaring på hvorfor det er sånn? Det forrige headsettet hadde ingen slike ulyder, så tror ikke det kan ha noe med selve lydkortet å gjøre.

Er det noe galt jeg har gjort som kan føre til dette problemet eller er det rett og slett noe galt?

Har prøvd å vri på jacken, men det hjelper ikke noe på lyden.. skal teste det på en annen PC seinere, men tviler på at det hjelper.

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antagelig fordi de nye hodetelefonene dine har lavere motstand eller høyere følsomhet. Det gjør at de kan suse mer.

Det beste hadde kanskje vært å sjekke etter susing på en MP3-spiller, siden disse er laget for lav motstand.

8359586[/snapback]

Takker for hurtig svar :)

Det stemmer nok sånn som du sier, for testet headettet nå på en anna PC, og da var det null ulyd.

Men er det noe jeg kan gjøre for å fikse problemet på min egen PC?

Lenke til kommentar

Dersom problemet ikke skyldes manglende jording er vel det enkleste å kjøpe et nytt lydkort. Du trenger ikke noe veldig dyrt for å få god lyd.

Du kan også forsøke å skru volumkontrollen på hodetelefonene på fullt, og deretter skru ned hovedvolumet på PCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...