Rambob Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Heisann... Jeg har lenge slitt med det problemet at jeg ikke har full "connection" grunnet Windows Brannmur. Jeg har gått inn på "Lokal Tilkobling" og åpnet de portene som jeg trengte... trodde jeg. For dette viste seg at ikke hjalp. Nå har jeg kjøpt et nytt PC spill som heter Command&Conquer3, men kan ikke spille det online på grunn av brannmur. Noen som kan veilede meg til hvordan jeg kan åpne/ta vekk muren? Takker på forhånd for svar! ,- Rambob ,- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Contollpanel>Secuity Center>Windows Firewall>Off. Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det er det jeg har gjort... men det funker ikke noe bedre når jeg har gjort det! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nei da har det vel ikke noe med den brannmuren å gjøre... Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er 95% sikker på at det er brannmuren. Men jeg er ikke sikker på om det er stengt av når jeg ha trykket der. Har hatt en pc-ekspert til å se på det, men han fucka det bare mer opp! -.- Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sikker på at du ikke har en router? Isåfall må du forwarde portene fra routeren til din lokale PC. Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har en router, men jeg kommer ikke innpå den. Så jeg er ikke helt sikker på hva jeg må gjøre. For hvis jeg prøver å gå inn på routeren kreves det passord og brukernavn som jeg ikke har! Det er altså ikke noen som har passordet til routeren og dermed står jeg litt fast. Men hvordan skal jeg komme meg inn på routeren igjen? For det er en stund siden jeg prøvde å gå innpå. (Altså, husker ikke hvor jeg fant routeren på PCen min!) Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Det funker ikke å sette inn IP i websearch... Det kommer en melding som sier: Error 404 ettellerannet could not be found. Eller så kommer jeg inn på en helt annen side med masse rare greier på Edit. Her er meldingen som kommer opp: "Finner ikke websiden HTTP 404 Mest sannsynlige årsaker: Det kan være en skrivefeil i adressen. Hvis du klikket på en kobling, kan den være utdatert. Du kan prøve dette: Skriv inn adressen på nytt. Gå tilbake til forrige side. Gå til 192.168.1.? og se etter informasjonen du vil ha." Noen som har noen forslag? Endret 11. april 2007 av Rambob Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Vet at dette sikkert ikke er lov, men trenger virkelig et svar Vet ikke hva jeg skal gjøre, og når jeg ikke kan spille C&C på nettet var glasset overfult. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det en router du har kjøpt selv, eller fulgte den med internetabon. ditt? Dersom det er en router du har kjøpt selv, har du kanskje fortsatt standardpassordet på den? Sjekk da i manualen for hva dette passordet er. Er det en router du har fått via internetabon. ditt, og du ikke vet passordet, må du kontakte supporten til internetleverandøren din for å få utlevert passordet. Hvilken internetleverandør er det forresten? Og hvilken router har du? Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Det er en router som min far har kjøpt gjennom jobben, den heter i alle fall Gigabyte, men hele navnet skriver jeg inn i morgen fordi familien sover Men pointet er at jeg ikke kommer innpå routeren fordi jeg ikke finner den når jeg skriver IP-en inn i Explorer. Det kommer opp en annen side hvor det står: "404 Http, not found..." og dette funket før. Så jeg er sikker på hvordan jeg kommer meg innpå routeren. EDIT: Fant ut av det, måtte resette routern og finne default passord Takker ellers for svar Endret 12. april 2007 av Rambob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå