Gunnar Lium Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hansol 19" CRT Flat Jeg vet at dette er en billig skjerm, og sikkert ikke verdens beste, men er det noen som har noen erfaringer med den? Skal brukes til hjemmestudio og spill, som en midlertidig løsning. Når jeg får mer penger kommer jeg til å kjøpe en 17" eller 18" LCD-skjerm, og bruke dem i et dual oppsett, da sannsynligvis med LCD'en som hovedskjerm. Kan Hansol'en fungere greit til dette formålet? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Er det 920D du tenker på? Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Hansol 19" CRT 920D TCO-99 FLAT koster bare 2066 på komplett.no Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Nå sier jeg ikke at alle Hansol skjermer er sånn, men jeg har hatt tre Hansol 710D (17") og alle disse har konvergensproblemer, altså at kantene ikke er rette, og de beveger seg i forhold til "brightness" i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå