benyeah Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hørtes kanskje litt vel optimistisk ut, i og med at PS3 selger godt på den nåværende prisen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Må mer til for min del; når den er nede i 3 skal jeg vurdere det. 8375584[/snapback] Joda, sant nok. Koster den 3000,- så kanskje. Må jo ha et spill i tillegg, og en god HDMI-kabel. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kommer til å føle meg litt lurt dersom prisen går ned på tusen allerede i august/september! Syns at vi som kjøpte den til fullpris, kunne fått et gratis spill eller noe. Men tror aldri arrogante Sony gjør noe sånt Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 1000 kr ned i pris + støtte for ps2 singstar/guitarhero evt andre spennende ps3 titler vil sikkert jeg og komme til å handle den. Ikke før da. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Enig med flere her, er ikke aktuelt for meg heller å investere i en PS3 før den nærmer seg 3000 - 3500 spenn. Og selvsagt fått noen gode eksklusive titler, noe den mangler i dag (IMHO). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har nå slått sammen to tråder om det samme. Slo de sammen pga. begge inneholdt en del poster. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 1000 kr ned i pris + støtte for ps2 singstar/guitarhero evt andre spennende ps3 titler vil sikkert jeg og komme til å handle den. Ikke før da. 8377059[/snapback] Singstar til ps2 fungerer som bare juling på ps3. Buzz også. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg tror absolutt en slik prisreduksjon kan være aktuell før juletider. Sony har selv sagt at de tror de vil gå i null i deres spilldivisjon i 2008. Vi vet jo at det ikke er konsoller som drar inn penger (kanskje bortsett fra i Nintendo sitt tilfelle), så for å få solgt spill, er det viktig å få ut konsollene. Jeg klarer ikke å oppdrive kilde for det (noe som jeg mange av dere ønsker ), men en statistikk viste hvor utrolig viktig julesalget var for spill-distributører. Julesalget vil sansynligvis make or break Sony sin plan om å gå i null. Dette vet de sikkert selv, så jeg blir faktisk overrasket om konsollen IKKE vil gå ned i pris innen juletider. Kanskje tilogmed så tidlig som august, om de vil ha 5000-kroners-prislappen markedsført en stund i forkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå