eirik_lol Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Når jeg bremser med min nitro asvalt rc bil stopper motoren! skal det være sån? bilen har altid hvert slik. Er det noen som har noen forkaring? Mvh Eirik Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 ja, den er bare innstilt feil, fra servoen som styrer gass/brems går det ut to stag, som er fjærbelastet, du må justere lengden på det staget som går til gassen. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 ja, den er bare innstilt feil, fra servoen som styrer gass/brems går det ut to stag, som er fjærbelastet, du må justere lengden på det staget som går til gassen. 8359217[/snapback] men da får den jo bare mere gass. vil den ikke daue alike vell? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 ville sagt at giren sitter fast slik at bilen ikke kan sette seg i fri ! (dårlig formulering, men jeg håper du forstår poenget mitt :!: ) Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 ville sagt at giren sitter fast slik at bilen ikke kan sette seg i fri ! (dårlig formulering, men jeg håper du forstår poenget mitt :!: ) 8360235[/snapback] ok går ut og ser om jeg kan sjønne noe mer jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skru inn tomgangsskruen litt. Kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå