reven90 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg vil gjerne ha kritikk på denne siden her: http://mikkelweb.net/island/ Det er en side jeg har drevet på med å designe på skolen i dag. Det er enda ikke kommet noen underliker eller tekst bare designet. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Vennligst bli ferdig med innholdet. Legg inn lorem tekst slik at vi i det minste har noe å dømme på det.. Det som jeg ikke liker er: -Bakgrunnen repeterer seg.. -overgangen til innholdet.. -Bakgrunnen. Tok mye oppmerksomhet.. -Blir litt forvirra igrunn ved å se på siden.. -De med liten oppløsning vil ikke kunne hele bildet.. (...) Så kan vel andre overta... Endret 11. april 2007 av Einar Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Litt htmlkritikk: Menyer er en liste over linker og skal bli lagt inni disse elementene: <ol id="meny"> <li><a href="/">Hovedside</a></li> <li><a href="/profil.htm">Profil</a></li> <li><a href="/arkiv.htm">Arkiv</a></li> </ol> Altså ikke inni div-elementer sånn som det er nå. EDIT: Bruk bare div-elementet for å gruppere elementer eller skape en seksjon der ingen andre elementer passer. Endret 11. april 2007 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 JonT : ikke ol men ul 8361176[/snapback] Selvfølgelig. Glemte meg bare litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå