Gå til innhold

få cahren din til åse ut som et anna race. how?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener sikkert Noggenfogger elixir.. er en quest du får i Tanaris som gir deg tilgang til å kjøpe den.. starter her: The Thirsty Goblin

Den gjør deg enten mindre, gir deg safe fall, eller gjør deg om til et skjellett..

For å gjøre deg om til en annen rase kan du bruke orb of deception, som nevnt over.

Endret av haakonmb

model editing, selv om det bare er klientside og kosmetisk og gir deg null fordeler er mote blizzards rettningslinjer og kan/vil få deg bannet. det er fordi blizzards kjære warden ikke diskriminerer om trollet ditt ser ut som en sexy nightelf eller om du gjorde alle planter i spillet om til "the dark portal" slik at du kan se de fra mil unna.

de eneste legitime måtene å forandre på char'en din i spillet er noggenfogger elixir, div transform spells, deviate fish og orb of deception.

Du mener sikkert Noggenfogger elixir.. er en quest du får i Tanaris som gir deg tilgang til å kjøpe den.. starter her: The Thirsty Goblin

Den gjør deg enten mindre, gir deg safe fall, eller gjør deg om til et skjellett..

For å gjøre deg om til en annen rase kan du bruke orb of deception, som nevnt over.

8359787[/snapback]

mente ikke noggenfogger =P

bare skifte min egen outfit så kun jeg ser det.

åssen funker den orb greia da? skifer jeg rase for alltid eller?

nvm orb of deception greia.

vil ikke se ut som ally ^^

men er da serriøst ikke noe måte de kan finne ut at jeg der meg selv som undead?

og guide til hvordan du skal edite fila eny1

Endret av Flacid
de eneste legitime måtene å forandre på char'en din i spillet er noggenfogger elixir, div transform spells, deviate fish og orb of deception.

8359815[/snapback]

Dartol's rod of Transformation og Orb of the Blackwhelp også :)

8361593[/snapback]

hvilket går under div transform spells ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...