Znej Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg driver på å ska kjøpe meg en Japansk bil jeg skal bygge om å bruke til drifting på bane, samtidig som jeg kan kjøre hjem med bilen etterpå.. altså, den må være registrerbar. Dessverre er det mange biler som selges i Japan som ikke er i Norge. Disse har jeg vurdert til prosjektet mitt, men som jeg ikke finner LHD: Nissan Laurel (c34/c35) Toyota Chaser (alle modeller) Nissan Cedric Nissan Cefiro Toyota Cresta Toyota Mark2 (Jz 100/90) Toyota Aristo Er det noen som har forslag til japsebil jeg kan bruke med bakhjulstrekk og Venstreratt? 4-dørs helst. Takk=) Znej Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Toyota Cressida, crown Endret 11. april 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Toyota Cressida, crown 8359323[/snapback] Crown er egentli ikke så verst, men de jeg har funnet er så gamle.. 1960-70 tallet... er på utkikk etter nyere bil Slik stil vil jeg ha: 90 tallet Endret 11. april 2007 av Znej Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du finner ikke så mange RWD, Laurel er jo solgt her i landet men er vel kanskje noe stram i linjeføringen. Mazda 929 i siste tapning ligner litt mer på det du ønsker og de ble jo solgt i Norge så du bør greit kunne finne ett objekt. Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Du finner ikke så mange RWD, Laurel er jo solgt her i landet men er vel kanskje noe stram i linjeføringen.Mazda 929 i siste tapning ligner litt mer på det du ønsker og de ble jo solgt i Norge så du bør greit kunne finne ett objekt. 8360252[/snapback] jah! fin fint svar=D har ikke tenkt på mazda jeg! Liker fronten på 929 -3. generasjon men 4. generasjons 929, ble den solgt i norge da? 929 -4. generasjon:Mazda 929 - 4.generasjon Edit: Nissan Lauel er et veldig godt utgangspunkt synes jeg, det er bare synd at de generasjonene med slakkere linjer ikke ble solgt i Norge=( denne er generasjonen etter de slutta å selge laurel i Norge: laurel Og denne er etter der igjen: http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:20...n_Laurel_01.jpg Nissan maxima da? finnes de i bakhjulstrekk? ev. firehjulstrekk? Takker for svar=) znej Endret 11. april 2007 av Znej Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 929 var vel den siste folkelige RWD-sedanen som japanerne prøvde seg med og det var vel 3gen som var den siste i Norge. Eneste som kom etter denne 929-en var vel lexus, maxima er forhjulstrekker. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg driver på å ska kjøpe meg en Japansk bil jeg skal bygge om å bruke til drifting på bane, samtidig som jeg kan kjøre hjem med bilen etterpå.. altså, den må være registrerbar. Dessverre er det mange biler som selges i Japan som ikke er i Norge. Disse har jeg vurdert til prosjektet mitt, men som jeg ikke finner LHD: Nissan Laurel (c34/c35) Toyota Chaser (alle modeller) Nissan Cedric Nissan Cefiro Toyota Cresta Toyota Mark2 (Jz 100/90) Toyota Aristo Er det noen som har forslag til japsebil jeg kan bruke med bakhjulstrekk og Venstreratt? 4-dørs helst. Takk=) Znej 8359045[/snapback] Hva med en nyere Lexus? Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg driver på å ska kjøpe meg en Japansk bil jeg skal bygge om å bruke til drifting på bane, samtidig som jeg kan kjøre hjem med bilen etterpå.. altså, den må være registrerbar. Dessverre er det mange biler som selges i Japan som ikke er i Norge. Disse har jeg vurdert til prosjektet mitt, men som jeg ikke finner LHD: Nissan Laurel (c34/c35) Toyota Chaser (alle modeller) Nissan Cedric Nissan Cefiro Toyota Cresta Toyota Mark2 (Jz 100/90) Toyota Aristo Er det noen som har forslag til japsebil jeg kan bruke med bakhjulstrekk og Venstreratt? 4-dørs helst. Takk=) Znej 8359045[/snapback] Hva med en nyere Lexus? 8361084[/snapback] Jo, tenkt på det å.. Ls400 er egentli ikke så ille den heller.. ls400 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du har ikke så mye annet og velge skal du ha en norsk solgt bil, store RWD-sedaner er i Europa stort sett forbeholdt MB, BMW, Jaguar muligens noe italienske. Ingen andre enn premiumerkene får solgt noe slikt, både Ford og Opel ga opp . Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Du har ikke så mye annet og velge skal du ha en norsk solgt bil, store RWD-sedaner er i Europa stort sett forbeholdt MB, BMW, Jaguar muligens noe italienske. Ingen andre enn premiumerkene får solgt noe slikt, både Ford og Opel ga opp . 8361215[/snapback] ble litt feil det jeg skrev der.. Det som er viktig er bare at den er LHD. Om den er kjøpt i norge er ikke så farlig.. takker=) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Finnes det noen av disse på det amerikanske markedet da? Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Finnes det noen av disse på det amerikanske markedet da? 8361261[/snapback] Tjaa.. har prøvd å sjekke det opp, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å lete.. Det er nesten rart om ikke noen de gjør det. Lexus var vel for eksempel ute I USA før de kom til norge etter det jeg har forstått.? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du har jo Nissan sine finer modeller i USA, de har vel endel RWD og har blitt solgt i endel år: http://www.infiniti.com/fx/index.html Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Infiniti skal komme til salg i Norge snart. Lexus selges _mye_ i USA. Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Infiniti skal komme til salg i Norge snart. Lexus selges _mye_ i USA. 8362550[/snapback] Ja, men jeg har ikke tenkt å gå til innkjøp av ny bil heller da kan bli unødvendig dyrt. dessuten er jeg begeistret for linjene til 90- talls toyota og nissan=) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nissan 200sx, s13,s14 eller s15 er jo alle å få med lhd Skyline også, hvis du har penger nok Men hvorfor MÅ du ha lhd?? er da ikke noe problem med rhd..?? Lenke til kommentar
Znej Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Nissan 200sx, s13,s14 eller s15 er jo alle å få med lhdSkyline også, hvis du har penger nok Men hvorfor MÅ du ha lhd?? er da ikke noe problem med rhd..?? 8364318[/snapback] Det har oppstått problemer med å få registrert RHD biler i norge siden de mangler TUV papirer.. derfor.. De nissanene du nevner vet jeg om at finnes med LHD, men De er da heller ikke 4 dørs..=/ Det er den Sleeper/drift/VIP stilen jeg har planer om å ha på bilen. les første posten min:) men takk Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Infiniti skal komme til salg i Norge snart. Lexus selges _mye_ i USA. 8362550[/snapback] Ja, men jeg har ikke tenkt å gå til innkjøp av ny bil heller da kan bli unødvendig dyrt. dessuten er jeg begeistret for linjene til 90- talls toyota og nissan=) 8363116[/snapback] Da anbefaler jeg en gammel Lexus http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...94&pos=1&tot=18 99-modell Lexus IS 200. Det står riktignok forhjulsdrift i annonsen, men dette er feil. Det er bakhjulsdrift. Lenke til kommentar
Znej Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Den er ikke dum den bilen.. men 180k Lenke til kommentar
Znej Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Haha!! Her vettu! Denne skal jeg studere nermere tror jeg! LexusLs400 Fronten har igrunn litt til felles med Mazda 929 Men kom med flere forslag hvis det er flere biler å velge mellom Znej Edit:Linken Endret 12. april 2007 av Znej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå