Gå til innhold

Nokia 6300, 6233 eller SE K550i?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nå på jakt etter en ny mobil siden min gamle har holdt i 2,5 år nå, og jeg synes den er ganske treg.

Jeg har Sony Ericsson T630i fra før, men nå vurderer jeg disse modellene:

Nokia 6300, Nokia 6233 og Sony Ericsson K550i.

Akkurat nå er jeg innstilt på å kjøpe Nokia 6300 for den er liten og lekker, og ser ut til å passe mine behov.

Siden jeg allerede har bestemt så mye på forhand, så ser jeg ingen vits å sette opp en liste, men jeg har heller noen spørsmål:

1. Har Nokia 6300 den funksjonen i T9 ordboka, at den lærer seg hvilken ord du bruker mest sånn at den plasserer de først?

2. Hvordan er det innebygde chatteprogrammet i Nokia 6300? Er det noen andre tilgjengelige? Jeg ser dessverre at mig33 ikkje er tilgjenglig.

3. Er det verdt å kjøpe Nokia 6233 foran Nokia 6300? Jeg synes 6300 er finere designmessig. Er skjermen på de to noe merkbart forskjellige? 3g ser jeg ingen nytte med, og bedre videokamera på en mobil ser jeg også ikke noe nytte med

EDIT: Er vel også verdt å nevnte at jeg bruker bare mobilen til SMS, ringing, kalender, MSN, e-post og WAP

Endret av Diffen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om t9 har den funksjonen, men på min 6300 kommer det "du" før "et" når jeg skriver, vet ikke om det er fordi jeg skriver "du" mest, men på mine andre eldre nokiaer kom alltid "et" først. Er kjempe fornøyd med telefonen og ville klart valgt den forann den andre du så på.!!

Lenke til kommentar
Har kjøpt Nokia 6300 og er kjempefornøyd. Nokia 6233 blir knust med tanke på design. Skjermen er nok bedre på 6300 også hvis jeg ikke tar helt feil.

Nokia 6300 er en designtelefon. Skjønner ikke meg på folk som betaler 7000 kr for Nokia 8800 nå.

8365984[/snapback]

Min Sony Ericsson T630 som har T9, har den funksjonen. Hadde du giddet å teste det for meg? Jeg kan tenke meg at 6300 har den funksjonen, men jeg er ikke sikker.

"Et" er som standard foran "Du", så jeg kan tenke meg at det er det som har skjedd.

Takk for tilbakemeldingene!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...