nander Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Da jeg bodde i Canada... tok det meg ikke SÅ lenge å få et norskt tastatur... første gang jeg var hjemme la jeg en i kofforten.... så slipper man å bytte..... men Language bar funker også bra det! Er da en bedre løsning enn aa gjoere det vanskelig for andre aa lese Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tror heller det er du som sliter da du drar opp en 7 mnd'er gammel post bare for å kverulere? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hehe, vel jeg likte at han tok fram denne posten Jeg har nemlig en moddet xbox med linux og freevo på, men jeg har et problem med å bruke xbox-kontrolleren til å fungere med freevo. Så om det er noen her som har satt opp freevo med xbox kontroller lurer jeg på hva dere gjorde. Lenke til kommentar
nander Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hadde det vært bedre om man hadde tatt en nyere post, hvor vi finner aa, ae og oe brukt hyppig? :smile: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 http://icculus.org/~dolson/images/xboxhaha.jpg det er veldig viktig å huske når en holder på med xboksen din. Lenke til kommentar
ism Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Denne tråden har jo blitt aktuell igjen siden det nå er mulig bruke linux (og andre programmer) på Xbox uten å modde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå