Joachim_F Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Guitar Hero 2 på Xbox 360 har fått nye sanger, Guitar Hero 3 er på vei, og Activision vil rette problemet med defekte gitarer. Les mer Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Guitar Hero 3 kommer på PS2 også... Gleder meg sinnsjukt til dette =D Er ferdig med 1'eren og 2'eren på Expert no =) Gleder meg til neste! Endret 11. april 2007 av kbekul Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Killer Queen er sinnsykt morsom å spille! Kan anbefales til enhver gitarist Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har selv problemer med "Whammy-baren" eller vibratoen for de som heller kaller den det. Den har det med ikke å fungere. Noen få ganger får jeg den til å fungere, og det er alt. Er det slik på alle gitarene eller gjelder dette kun noen? Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har selv problemer med "Whammy-baren" eller vibratoen for de som heller kaller den det. Den har det med ikke å fungere. Noen få ganger får jeg den til å fungere, og det er alt. Er det slik på alle gitarene eller gjelder dette kun noen? 8360714[/snapback] For de som har problemer med whammy bar. http://www.allaboutthegames.net/feature_st...article_id=7714 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg ! Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg !Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet. 8365349[/snapback] Alle konsollene kommer sikkert til å ha fullt ut trådløse gitarer i 3èren. Så det er rævva hvis Wii skal ha kobling via wiimoten. Det skjer bare ikke Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg !Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet. 8365349[/snapback] Alle konsollene kommer sikkert til å ha fullt ut trådløse gitarer i 3èren. Så det er rævva hvis Wii skal ha kobling via wiimoten. Det skjer bare ikke 8365825[/snapback] Kordan er det ræva då ? For eksempel ha ein slot du dytter wiimoden inni, trenger ikkje å synes i det heiletatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg