sixx Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sjekk ut linken der da:P han spiller sangene omtrent uten feil...er så tragisk at det blir moro Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sjekk ut linken der da:P han spiller sangene omtrent uten feil...er så tragisk at det blir moro 8358709[/snapback] Det var en del gode folk på TG i år også.. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Broren min eller Han var der og spilte frets on fire. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Folk må bruke tiden til å spille vanlig gitar i stedet! Endret 11. april 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvorfor det? Jo, det er jo kulere.. men det hadde kanskje vert stil å stå og spille tastatur på en konsert da Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Broren min eller Han var der og spilte frets on fire. 8359980[/snapback] Hey, fuck off. Vil ikke sammenliknes med kim Sixx, du så ikke hvor rød Kim var i trynet når han kom inn i rommet, og alle så på videoen av ham? Endret 11. april 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Den sangen der er da ikke spesielt vanskelig. Kan hende det er en del vanskeligere å spille på tastatur. Men på Guitar Hero kan jeg bedre enn det Edit: Det var ikke dårlig da. Bare ikke så spesielt. Mange som er så god. edit 2: Jeg lærte meg det i løpet av 3 lan. Ca. 15 timer Guitar Hero sammenlagt Endret 11. april 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lund- : største problemet er strengt tatt den forbanna entertasten. En del enklere å slå sjapt om den hadde gått begge veier. Nå er resultatet bare krampe i tommelen Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lund- : største problemet er strengt tatt den forbanna entertasten. En del enklere å slå sjapt om den hadde gått begge veier. Nå er resultatet bare krampe i tommelen 8364178[/snapback] Du bruker shift rett under/over (når du holder den opp ned) for å "slå andre veien". Så bare å klikke "enter-shift-enter-shift osv..." Har lastet ned noen sanger til dette nå. Dritkult Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Broren min eller Han var der og spilte frets on fire. 8359980[/snapback] Hey, fuck off. Vil ikke sammenliknes med kim Sixx, du så ikke hvor rød Kim var i trynet når han kom inn i rommet, og alle så på videoen av ham? 8363916[/snapback] haha jo:P han vart visst rommets mest nørd på bare noen få sekunder haha Den sangen der er da ikke spesielt vanskelig. Kan hende det er en del vanskeligere å spille på tastatur. Men på Guitar Hero kan jeg bedre enn det Edit: Det var ikke dårlig da. Bare ikke så spesielt. Mange som er så god. edit 2: Jeg lærte meg det i løpet av 3 lan. Ca. 15 timer Guitar Hero sammenlagt 8364133[/snapback] mulig det:P jeg klarer ikke noe som helst på spillet der selv på easy(og jeg spiller gitar:P) Men bare sje hvor konsentrert fyren er da! sjer ut som han lever for det der Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Så hvis en person er god i et spill, så er han nerd nok til at man må lage en egen tråd om hvor nerd han er? Den låta er forresten ikke så vanskelig og jeg klarer den lett på expert på Gitar Hero. IBTL. Endret 12. april 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Finnes den sangen på Guitar Hero da? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Finnes den sangen på Guitar Hero da? 8367992[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Så hvis en person er god i et spill, så er han nerd nok til at man må lage en egen tråd om hvor nerd han er? Den låta er forresten ikke så vanskelig og jeg klarer den lett på expert på Gitar Hero. IBTL. 8367547[/snapback] neinei! ikke det som er problemet.jeg spiller mye selv også(ikke akkurat spillet der, men dog)..hehe... heller det å lage en ti minutters video av seg selv slik:P synes det var show jeg hvertfall Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva heter sangen han spiller?? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det der er jo ingenting... Begynner vi å snakke om ferdigheter med tastaturet... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 det var bare sykt! han på stepmania sku likt og sett han danset det der:P men frets on fire er digg da nettop lastet inn ca. 300 nye sanger =) kjøper snart guitar hero 2 til 360 da skal gitaren brukes til FoF også blir morro men jeg suger i fof da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå