Gå til innhold

gutt spiller frets on fire(spillt for mye?)

sixx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Broren min eller :p

Han var der og spilte frets on fire.

8359980[/snapback]

Hey, fuck off. Vil ikke sammenliknes med kim :p

Sixx, du så ikke hvor rød Kim var i trynet når han kom inn i rommet, og alle så på videoen av ham? :p

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Den sangen der er da ikke spesielt vanskelig. Kan hende det er en del vanskeligere å spille på tastatur. Men på Guitar Hero kan jeg bedre enn det :)

Edit: Det var ikke dårlig da. Bare ikke så spesielt. Mange som er så god.

edit 2: Jeg lærte meg det i løpet av 3 lan. Ca. 15 timer Guitar Hero sammenlagt :whistle:

Endret av Lund-
Lenke til kommentar
Lund- : største problemet er strengt tatt den forbanna entertasten. En del enklere å slå sjapt om den hadde gått begge veier. Nå er resultatet bare krampe i tommelen :(

8364178[/snapback]

Du bruker shift rett under/over (når du holder den opp ned) for å "slå andre veien".

Så bare å klikke "enter-shift-enter-shift osv..." :)

Har lastet ned noen sanger til dette nå. Dritkult :cool:

Lenke til kommentar
Broren min eller :p

Han var der og spilte frets on fire.

8359980[/snapback]

Hey, fuck off. Vil ikke sammenliknes med kim :p

Sixx, du så ikke hvor rød Kim var i trynet når han kom inn i rommet, og alle så på videoen av ham? :p

8363916[/snapback]

haha jo:P han vart visst rommets mest nørd på bare noen få sekunder :p haha

Den sangen der er da ikke spesielt vanskelig. Kan hende det er en del vanskeligere å spille på tastatur. Men på Guitar Hero kan jeg bedre enn det :)

Edit: Det var ikke dårlig da. Bare ikke så spesielt. Mange som er så god.

edit 2: Jeg lærte meg det i løpet av 3 lan. Ca. 15 timer Guitar Hero sammenlagt  :whistle:

8364133[/snapback]

mulig det:P jeg klarer ikke noe som helst på spillet der selv på easy(og jeg spiller gitar:P)

Men bare sje hvor konsentrert fyren er da! :thumbup: sjer ut som han lever for det der :p

Lenke til kommentar

Så hvis en person er god i et spill, så er han nerd nok til at man må lage en egen tråd om hvor nerd han er?

Den låta er forresten ikke så vanskelig og jeg klarer den lett på expert på Gitar Hero.

IBTL.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Så hvis en person er god i et spill, så er han nerd nok til at man må lage en egen tråd om hvor nerd han er?

Den låta er forresten ikke så vanskelig og jeg klarer den lett på expert på Gitar Hero.

IBTL.

8367547[/snapback]

neinei! ikke det som er problemet.jeg spiller mye selv også(ikke akkurat spillet der, men dog)..hehe... heller det å lage en ti minutters video av seg selv slik:P synes det var show jeg hvertfall ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...