Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen som har noen gode forslag på hvordan jeg kan få kjæresten min til å ta meg tilbake. Vi har vært sammen i to år og nå har han gjort det slutt. jeg elsker han. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen som har noen gode forslag på hvordan jeg kan få kjæresten min til å ta meg tilbake. Vi har vært sammen i to år og nå har han gjort det slutt. jeg elsker han. 8358625[/snapback] Leit å høre Tja, kommer litt an på hvorfor han gjore det slutt, vet du det? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvorfor gjorde han det slutt? Kanskje han trenger litt tid, så gi han litt tid.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tja. Har han ikke følelser for deg lenger er vel løpet kjørt. Men hvis han har dumpa deg fordi han har vært utro o.l. og ikke vil si det, så kan du iallefall prøve å få han til å forstå at det kan tilgis. Bare ikke si det rett ut. Gjøres så klart bare hvis du kan tilgi noe sånt.. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 finn på noge kjekt sammen ?..vis henne/han at du er ikke samme kjedelige personen...og er en såm er kjekt å ver sammen med.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Viss han har gjort det slutt med deg må det jo være en ganse god grunn, og regner med at du vet hva den er? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Et vennlig tips: Det viktigste med alle sånn tråder er å gi folk nok informasjon til at de kan gi et svar uten å måtte gjette hva årsaken til problemet er. Si mest mulig (i den grad du vet det) om omstendighetene rundt bruddet, samt litt bakgrunnsinfo som for eksempel hvor gamle dere er (ting som fungerer for 16-åringer er kanskje ikke like effektive hvis du er 35 og han 40...) Da får du garantert flere og bedre svar. Det er sikkert ikke enkelt å dele private detaljer med folk du ikke kjenner, og det kan være vanskelig å være for konkret selv i en anonym post, men jo mer du fortelle oss, jo bedre. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå