hitokiri Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Endelig en løsning for keitete fattiglus som vil fremstå som vellykket. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvis du leser opp fransk fra mobiltelefonen for å virke viktig og snakker med "kunstmegleren" i Paris, er du etter min mening passe desperat Dette må uansett vært lett å gjennomskue. Du er vellykket og rik, men kjører rundt i en rusten lada og mobiltelefonen du ringer fra, er en Nokia 3310. Sikkert noen (eller mange) som kommer til å bruke dette, men jeg syns det er tragisk Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 dette må vel være en av de særeste sms tjenestene som finnes.. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja å hva skjer når de(n) du prøver å imponere hører at du kan fransk og begynner å snakke fransk til deg?!?!? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det fine med dette er jo at alle feikerne som faktisk kan snakke fransk og har lært seg det for å virke sofistikerte, kommer til å bli mistenkt for å bruke denne tjenesten og miste all kred. Finfint. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Mobil-tjenester blir bare sprøere og sprøere.. Høres bare dumt ut å bruke penger på noe sånt, spør du meg. Endret 11. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg