Prelude Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 hei har planer om å lage en dedikert LAN CS server som jeg tar med meg på lan treff (TG?), og i den sammenheng så må jeg ha noe anti cheat sikkerhet, så min første tanke var HLGuard av unitedadmins. vel.. hva kan jeg si. registrerte meg på sida dems, lastet ned HLGuard, metamod filen og /statsme, kopierte alt av det jeg kunne finne av informasjon om HLGuard på siten og FAQ'en og for på LAN. jeg satte opp HLGuard på serveren, og fyrte igang og fikk noen til å joine for å se hvordan den fungerte. en som satt vedsiden av meg hadde OGC (tror jeg det var, ikke sikker) og samma F**N hva han gjorde inne på den 'sikre' serveren så skjedde det ingenting. speedhacka deluxe, sprang fra ct til t på aztec på under sekundet, money hack, 16K på første runda, überleet aimboting med HS med Para'n på rekke og rad på awp avtand.... vel.. noe stemmer ikke, default instillinger i HLGuard funker visst ikke.. eneste forandring jeg gjorde var å bytte om fra banbyid til banbyip. i cheat-loggen i HLGuard mappen fant jeg en eneste oppføring av 'suspected aimbot IP:192.168.0.65 blah blah' så, er der noen der ute som vet hvordan jeg kan sette opp HLGuard rett slik at den kick/banner folk som jukser i CS? (btw, Statsme funket fett, null problem i den gården) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå