Darth Reidar Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 #theexperience @ Quakenet Her vil det bli mer liv etterhvert. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ikke all verdens liv der nå, men den vokser og vokser! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 er ikke det en kjip server og holde til på da ? Dalnet eller EFnett er vell de mest populære irc serverne Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 er ikke det en kjip server og holde til på da ? Dalnet eller EFnett er vell de mest populære irc serverne Ikke når det gjelder gaming/CS iallefall. Lenke til kommentar
superseeking Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 er ikke det en kjip server og holde til på da ? Dalnet eller EFnett er vell de mest populære irc serverne 8576796[/snapback] har aldri hørt om dalnet jeg :S men som sagt QuakeNet er størst innen Cs og css Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg idler, jeg! Finnes det noe statistikk over hvilke IRC-nettverk som er størst? Endret 15. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Quakenet har størst samling av AMSG spammere. At det er mer "2on2 vår server"-type spam der betyr vel ikke at det er størst innen Cs og css (og eventuelle andre spill). (Ikke at jeg benekter at det er det heller, Quakenet er tross alt det største) Forøvrig er EFnet, Quakenet, Undernet osv. forskjellige nettverk, ikke servere. Et nettverk består av mange servere. Netsplit's topp100 Oversikt over de største IRC nettverkene. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Har det noe å si? Quakenet funker fint det. Og det er også der bf.no holder til, derfor var det nok det soleklare valget for Fubar Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg idler, jeg! Finnes det noe statistikk over hvilke IRC-nettverk som er størst? 8615959[/snapback] http://irc.netsplit.de/networks/ og det ser ut til at quakenet er størst fortiden , men ef, under og dal , nett er alle på topp 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg