VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har aktiv bruker av collgate whitning eller hva den heter i lengre tid. men sist jeg var på butikken var det tomt, så jeg kjøpte sensodyn whitning. Og nå er jeg blitt fryktelig sår i tannkjøptte under puss og etterpå. Det er med andre ord vondt! Hva kan det ha seg? sterkere tannkrem? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Høres farlig ut. Hadde ringt tannlegen snarest Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hørtes forunderlig ut at du skulle få vondt i tannkjøttet pga tannkrem, men er mye rart i stort sett alt av tannkrem. Uten å vite hvorfor du plutselig skulle få vondt kan jeg på det sterkeste anbefale Zendium (de har også whitening greie), the dentists choice Ellers, bruk mindre tannkrem, ikke puss tannkjøttet hardt (kjøp softere børste), bruk tanntråd og fluorskyll Lenke til kommentar
inferror Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 "Whitening" har ingen effekt, så jeg ville som tidligere poster sa brukt zendium. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 "Whitening" har ingen effekt, så jeg ville som tidligere poster sa brukt zendium. 8359210[/snapback] har aldri sett den før jeg da men, hvor kjøpes den? Lenke til kommentar
inferror Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Apotekene har den ihvertfall. Det geniale med den er at det du putter i munnen etterpå ikke smaker tannkrem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Apotekene har den ihvertfall. Det geniale med den er at det du putter i munnen etterpå ikke smaker tannkrem. 8364925[/snapback] tannkrem smaker godt da Lenke til kommentar
araziel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Men Zendium inneholder ikke Triclosan, som skaper immunitet hos bakterier (blant annet) og heller ikke visse såpestoffer som ødelegger snille bakterier i munnhulen. Zendium er küng, og det er det Her har de den både på Rema og Rimi, og rett ved stedet jeg bodde i Trondheim hadde de det på Bunnpris. Så hvis du ikke finner den, spør om de kan ta den inn. Koster ca 2x så mye på apoteket hvis jeg husker rett. Endret 12. april 2007 av araziel Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Det viser seg at jeg har fått noen sår i tannkjøttet etter jeg bytta tannkrem. Skal gi helga på det, så ringer jeg tannlege.. kan jo hende det bare er tilfeldig med tannkremen. Men tankosten ble mye hardere med sensodyn... så gikk tilbake til den gammle... vertfall over helga for å se om det blir helbredet Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vil bare anbefale alle som har det minste problem i munnhulen til å bruke zendium. Den inneholder ikke de farlige såpestoffene. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har aktiv bruker av collgate whitning eller hva den heter i lengre tid. men sist jeg var på butikken var det tomt, så jeg kjøpte sensodyn whitning. Og nå er jeg blitt fryktelig sår i tannkjøptte under puss og etterpå. Det er med andre ord vondt! Hva kan det ha seg? sterkere tannkrem? 8358088[/snapback] Sensodyne er den "mot ising", right? Jeg var/er litt plaget med ising i tennene, så jeg ga Sensodyne en sjanse. Samme resultat som deg, tannkjøttet ble sårt overalt og det gjorde etterhvert vondt å pusse tenna! Problemet løste seg når jeg gikk tilbake til gode, gamle Colgate. Jeg nevnte dette for tannlegen min, men hu bare rista på hodet og kunne ikke skjønne hva som hadde skjedd. Jeg lurer på hva de har putta i den tannkremen, jeg. Etsestoff? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Sensodyn med whitning greie stod det. Har fått tannkjøtte bra igjen, tror jeg sender tuben til de hehe.. bare for å se hva som skjer... Jeg fikk sår som faktisk vistes i tannkjøtte... uff, det var så jævla vondt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå