cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Om moren din jobber på sykehus er det jo mulig at hun kan skaffe deg noe der? Luke blomsterbed, klippe plen, jobbe på arkivet, eller lignende? Få henne til å undersøke i hvertfall Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Om moren din jobber på sykehus er det jo mulig at hun kan skaffe deg noe der? Luke blomsterbed, klippe plen, jobbe på arkivet, eller lignende? Få henne til å undersøke i hvertfall 8360745[/snapback] Moren min jobber på sykehjem jeg skrev feil.. så det er gamle mennesker der jeg tror moren min lar meg ikke gå der.. det gamle folk der som ikke skjønner noe.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det hørtes _merkelig_ ut. Min far jobbet på en psykriatisk klinikk ting da jeg var liten, og jeg fikk alltid lov å være der til og med da jeg var 6 år. Om moren din "beskytter" deg mot gamle mennesker burde du kanskje ta en prat med henne. Det er faktisk noe av det værste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det hørtes _merkelig_ ut. Min far jobbet på en psykriatisk klinikk ting da jeg var liten, og jeg fikk alltid lov å være der til og med da jeg var 6 år.Om moren din "beskytter" deg mot gamle mennesker burde du kanskje ta en prat med henne. Det er faktisk noe av det værste jeg har hørt. 8360981[/snapback] Gamle folk døder der og sånt.. så moren min er redd selv så hun lar meg heller ikke gå der.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg syns det høres veldig rart ut? Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Noen andre tips? forresten tusen takk for dere som har gitt meg tips... Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg gikk til en butikk i dag og spurte om jobb men det hjalp ikke noen andre tips? Endret 14. april 2007 av Diskuterer Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Om moren din jobber på sykehus er det jo mulig at hun kan skaffe deg noe der? Luke blomsterbed, klippe plen, jobbe på arkivet, eller lignende? Få henne til å undersøke i hvertfall 8360745[/snapback] Moren min jobber på sykehjem jeg skrev feil.. så det er gamle mennesker der jeg tror moren min lar meg ikke gå der.. det gamle folk der som ikke skjønner noe.. 8360807[/snapback] Kan du ikke vaske de gammle? Neida. Gjelder bare å stå på å spørre. Du er nok litt før ung for å få jobb i butikk, men kanskje du er heldig å får jobb. Når jeg var 13-14 år hjalp jeg naboer og bekjente med å rydde i hagen, stable ved, klippe gresset etc. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Om moren din jobber på sykehus er det jo mulig at hun kan skaffe deg noe der? Luke blomsterbed, klippe plen, jobbe på arkivet, eller lignende? Få henne til å undersøke i hvertfall 8360745[/snapback] Moren min jobber på sykehjem jeg skrev feil.. så det er gamle mennesker der jeg tror moren min lar meg ikke gå der.. det gamle folk der som ikke skjønner noe.. 8360807[/snapback] Kan du ikke vaske de gammle? Neida. Gjelder bare å stå på å spørre. Du er nok litt før ung for å få jobb i butikk, men kanskje du er heldig å får jobb. Når jeg var 13-14 år hjalp jeg naboer og bekjente med å rydde i hagen, stable ved, klippe gresset etc. 8378662[/snapback] Hehe tusen takk skal prøve.. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 kan jo prøve her: http://avisbud.aftenposten.no/News.do Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 kan jo prøve her: http://avisbud.aftenposten.no/News.do 8381165[/snapback] har prøv men NO VITS Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hei igjen... =) I dag var jeg rundt i butikker å spurte om jeg kan få sommerjobb her.. Men alle sa at vi ikke trenger :S noen andre idea? Lenke til kommentar
FRODO24 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 13 år?hvorfor skal du gidde å jobbe for småpenger? får sikkert ikke mer enn 60-75 i timen.. Nei hold deg heller hjemme i ferien og finn på noe kult. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 13 år?hvorfor skal du gidde å jobbe for småpenger?får sikkert ikke mer enn 60-75 i timen.. Nei hold deg heller hjemme i ferien og finn på noe kult. 8432245[/snapback] Sa den arbeidsløse mannen midt i 20-årene. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 13 år?hvorfor skal du gidde å jobbe for småpenger?får sikkert ikke mer enn 60-75 i timen.. Nei hold deg heller hjemme i ferien og finn på noe kult. 8432245[/snapback] Eh .. Jeg jobbet for 67 roner timen i fjor, og tjente ~13 000 i løpet av sommeren. Jeg skal jobbe der nå til sommeren også. Det er ikke sikkert av foreldrene hans har så jævla mye penger at det gjør noe, og han bør jo ha en bærbar PC til videregående, og i tillegg skal han skal vel sikkert ha førerkort/bil en gang i tiden også. Bedre føre var enn etter snar! Jeg blir intet annet enn imponert over at en såpass ung gutt i det hele tatt ønsker å få seg jobb. Trådstarter: Du kan jo høre med noen gartnerier i nærherten, kanskje snakke med noen butikker som ikke selger alkohol og tobakk (jernvarehandel, fargehandel, etc), da man må være 18 for å selge slikt, og de fleste butikker har bruk for folk som både kan sitte i kassa, i tillegg til å jobbe på lageret/rydde i hyllene. En ting jeg lurer på, er om det kaskje kunne vært mulig å jobbe som søppeltømmer? Ja, lukter sikkert helt jævlig og slikt, men virker jo forsåvidt interessant, i tillegg til at du blir tidlig ferdig, og kan bruke resten av dagen til å bade og ha det gøy. Prøv å ta en prat med renovasjonsselskapet i nærheten; bedre å prøve og feile, enn å aldri ha prøvd og angre i ettertid! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 *snip*, som de sier.. Jeg vil gjerne jobbe med rydde eller noe i butikken eller hva som helst.. Jeg trenger en god attest.. Jeg har respekt til folk.. 8358139[/snapback] Spør om de ønsker en ekstrahjelp som kan rydde o.l. i butikken, og lever inn en søknad / CV / whatever you like. Spør på dagligvarekjeder som Rimi, Rema, Spar og Kiwi, men også på andre butikker som f.eks. selger EL-artikler (TV, PC, Radio, Vaskemaskiner). Eller på Living, f.eks? Jeg er sikker på at du finner en butikk som trenger noen å rydde.. Du skal vel snart ut i arbeidsuke. Gjør en god figur der, så får du kanskje beholde jobben også etter selve uken.. Lykke til! Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 hmm noen andre tips? takk for alle som har hjalp meg til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå