Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei.. Jeg er 13 år.. Jeg vil ha sommerjobb.. Jeg jobber i Norpost Har CV og Søknad klar =) Har du noen ide hvor jeg kan jobbe i sommer? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei.. Jeg er 13 år.. Jeg vil ha sommerjobb.. Jeg jobber i Norpost Har CV og Søknad klar =) Har du noen ide hvor jeg kan jobbe i sommer? 8358087[/snapback] cv og søknad klar, tja da vet du vell hvor du skal søke også? Så lenge søknaden er klar. Foresten 13åring og cv.... hmm Hva har du skrevet på den da? hvor ønsker du å jobbe? hva kan du? Er du god med folk? Endret 11. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei.. Jeg er 13 år.. Jeg vil ha sommerjobb.. Jeg jobber i Norpost Har CV og Søknad klar =) Har du noen ide hvor jeg kan jobbe i sommer? 8358087[/snapback] cv og søknad klar, tja da vet du vell hvor du skal søke også? Så lenge søknaden er klar. Foresten 13åring og cv.... hmm Hva har du skrevet på den da? hvor ønsker du å jobbe? hva kan du? Er du god med folk? 8358098[/snapback] Jeg vil gjerne jobbe med rydde eller noe i butikken eller hva som helst.. Jeg trenger en god attest.. Jeg har respekt til folk.. Endret 11. april 2007 av Diskuterer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) etter det jeg vet kan aldri en arbeidsgiver gi deg dårlige attester, enten en bra attest eller ingen. (norsk læreren babla i det på skolen) Du trenger ikke søke egentlig, bare dra ned til butikker å spørre Du er 13år og barn ennda vettu Endret 11. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) etter det jeg vet kan aldri en arbeidsgiver gi deg dårlige attester, enten en bra attest eller ingen.(norsk læreren babla i det på skolen) Du trenger ikke søke egentlig, bare dra ned til butikker å spørre Du er 13år og barn ennda vettu 8358145[/snapback] Men man blir flau å gå rundt å spørre folk om du har ledig stillinger.. Ihvertfall jeg kommer til å bli flau.. Endret 11. april 2007 av Diskuterer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du spør ikke om ledige stillinger, bare spørre om de trenger sommerhjelp i sommer Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Du spør ikke om ledige stillinger, bare spørre om de trenger sommerhjelp i sommer 8358171[/snapback] Ok hehe tusen takk skal prøve men har noen andre noen andre idea? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du spør ikke om ledige stillinger, bare spørre om de trenger sommerhjelp i sommer 8358171[/snapback] Ok hehe tusen takk skal prøve men har noen andre noen andre idea? 8358181[/snapback] å legge ut med søknad og cv i en alder av 13 år på butikk syns jeg er litt å ta i. Og dra til nav er litt hardt å ta i. Bare gå rundt å spørr har du evt kjenninger av familien som jobber/sjef i butikken kan jo spørre de også Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Du spør ikke om ledige stillinger, bare spørre om de trenger sommerhjelp i sommer 8358171[/snapback] Ok hehe tusen takk skal prøve men har noen andre noen andre idea? 8358181[/snapback] å legge ut med søknad og cv i en alder av 13 år på butikk syns jeg er litt å ta i. Og dra til nav er litt hardt å ta i. Bare gå rundt å spørr har du evt kjenninger av familien som jobber/sjef i butikken kan jo spørre de også 8358197[/snapback] Dessverre er det ingen som jobber i butikk av familien vår.. Faren min jobber som lastebil driver Og moren min jobber i sykehus som hjelpe pleier. Men skal prøve å gå rundt i butikker å spørre om jobb takk for tipsen.. Noen andre tipser her ? =) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det eneste da er vel bare å gå til butikk til butikk. Hvis du får et nei sier du bare ''Ha meg i bakhode da ;9 '' Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Det eneste da er vel bare å gå til butikk til butikk. Hvis du får et nei sier du bare ''Ha meg i bakhode da ;9 '' 8358228[/snapback] hehe.. Nå jobber jeg i Norpost de er veldig stolt av meg.. Jeg ble 13 år 9.april helt siden jeg var 12 år jobbet jeg for faren min er veldig glad i å jobbe.. og 9.april ble jobben registert i mitt eget navn og attestet som jeg jobbet da jeg var 12 år skal jeg også få... Endret 14. april 2007 av Diskuterer Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jobber selv i Norpost. Ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jobber selv i Norpost. Ikke så mye å skryte av 8358290[/snapback] Hehe du har rett.. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jobber selv i Norpost. Ikke så mye å skryte av 8358290[/snapback] Hehe du har rett.. 8358295[/snapback] Noen andre tips? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jobber selv i Norpost. Ikke så mye å skryte av 8358290[/snapback] Hehe du har rett.. 8358295[/snapback] Noen andre tips? 8358658[/snapback] selge avis for vg/dagbladet. Trille ut reklame viss du bor i tettbebygd strøk Som 13åring er det vell noe begrensa hva man kan jobbe med, og lønna er ikke så høy. Men finnes alltid noen gårder rundt om kring som trenger hjelp. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du er enda "liten", og det finnes ikke så mange jobber der ute til deg enda. Husker jeg hadde det likt på din alder. Jeg fikk etterhvert en jobb, der jeg var med og pusset opp en bygård, men det var en kompis av min far... Det jeg vil anbefalle, og som også er sagt, er å gå rundt i butikker å spørre om de trenger ryddehjelp i sommer elns... Men det er ikke flaut å spørre etter det, det er helt normalt, og det verste du kan få er bare et nei. Får du et kanskje, så spør når han eventuelt kan ha kommet fram til et svar, og ring sjefen for å høre om han har bestemt seg, stå på. Det er også noen veldedige grupper (eller hva de nå heter) som du kan selge ting for. Jeg og en kompis solgte roser for kreftforeningen(?) når vi var på din alder. vi tjente rundt 400-500kr dagen, lettjente penger for å gå rundt og ringe på dører, eller bare stå i byen og selge der. Lykke til Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kommunen har noe slikt der jeg vokste opp, så du kan høre med de. De kan evt gi deg jobber som maling av kommunale bygg, klippe plener, rydde og rake ute Her fant kommunen ut at det var bra tiltak for å få ungdom unna lovbrud. Pågrunn av at stor kjedsomhet ofte kan få slike følger... men du kan vell ta en telefon å høre Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Du er enda "liten", og det finnes ikke så mange jobber der ute til deg enda.Husker jeg hadde det likt på din alder. Jeg fikk etterhvert en jobb, der jeg var med og pusset opp en bygård, men det var en kompis av min far... Det jeg vil anbefalle, og som også er sagt, er å gå rundt i butikker å spørre om de trenger ryddehjelp i sommer elns... Men det er ikke flaut å spørre etter det, det er helt normalt, og det verste du kan få er bare et nei. Får du et kanskje, så spør når han eventuelt kan ha kommet fram til et svar, og ring sjefen for å høre om han har bestemt seg, stå på. Det er også noen veldedige grupper (eller hva de nå heter) som du kan selge ting for. Jeg og en kompis solgte roser for kreftforeningen(?) når vi var på din alder. vi tjente rundt 400-500kr dagen, lettjente penger for å gå rundt og ringe på dører, eller bare stå i byen og selge der. Lykke til 8358757[/snapback] Tusen takk for tipsen.. Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Kommunen har noe slikt der jeg vokste opp, så du kan høre med de. De kan evt gi deg jobber som maling av kommunale bygg, klippe plener, rydde og rake ute Her fant kommunen ut at det var bra tiltak for å få ungdom unna lovbrud. Pågrunn av at stor kjedsomhet ofte kan få slike følger... men du kan vell ta en telefon å høre 8358777[/snapback] Tusen takk for tipsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå