Skandinav Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har noen et forslag på hvordan jeg kan sende direktemeldinger over et hjemmenettverk. Jeg tenker noe i stil med en popup-melding til den på nettverket som jeg ønsker å sende en melding til som også kjører et fullskjermsprogram a la CS eller WOW. Jeg har Radmin 2.2, men savner funksjonaliteten å sende meldinger. Kan man for eksempel bruke script over telnet? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Viss dere har tilgang til internett ville jeg anbefalt x-fire det programmet har innebygget game chatt suport, altså med noe taster kan man chatte lett i vei uten å få problemer med spillet (krever registering) viss det var noe slikt du mente da... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Viss dere har tilgang til internett ville jeg anbefalt x-firedet programmet har innebygget game chatt suport, altså med noe taster kan man chatte lett i vei uten å få problemer med spillet (krever registering) viss det var noe slikt du mente da... 8357989[/snapback] Det var i grunn ikke det, det er ikke chat-funksjonen jeg er ute etter, men mere en monolog form for melding, f.eks sende en popup-melding som sier "Nettverket termineres om 5 minutter", også når noen på nettverket spiller fullskjermspill eller ser på film... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Øh, hva med; NET SEND ... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 har noen et forslag til hvor søk knappen er? -søk etter netsend du, du vil finne ca 1000poster om akkurat dette, er morro det vetdu Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Øh, hva med;NET SEND ... 8362020[/snapback] net send er sperret for sending fra klient til klient Kan åpnes, eller sendes fra AD Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Jeg liker sarkastisk ironi, i sær når det dreier seg om det mest elementære som NET SEND. Betrakt meg som en nOOb, det er jo det jeg er, det er derfor jeg spør forumet. Slik jeg har forstått det, så skriver jeg fra command prompt f.eks: net send 192.168.1.50 nettverket termineres om 5 minutter Det vil da poppe opp en melding på pc'n med oven nevnt IP også når den kjører fullskjermsprogram, så fremt messenger service er aktivert vil si. Ellers takk for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bare si at du skal fikse noe viktig på PC'ne, og så aktiverer du net send. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå