g@bb@ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg satt bare og tenkte her om dagen. Nesten all musikken som spilles når du drikker er pop, rap, metal osv. Hva skjedde med de gode gamle salgerne? De som for humøret opp og alle synger med. Så jeg trenger noen gode tips utenom de jeg selv kommer med: Dorian - I've been drinking my vine ****** - Øl, øl og mere Øl AC/DC - You shook me all night long Xzhibit - Alkoholic Jay Z - 99 problems O-zon remix - Drekka mere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jokke og Valentinerne - Øl Dropkick Murphys - Wild Rover Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Die Toten Hosen - Keine Alkohol Bots - Wat Zullen We Drinken Rolling Stones - Love is Strong Dropkick Murphys - Warriors Code/Shipping up to Boston Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jag vill vara din Margareta - Sven Ingvars (eller Replay Svenske Hits om du vil ) Den går så det suser blant oss for tiden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Emnet finnes fra før: Link Les gjennom annonseringer før dere oppretter tråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg