Anterialis Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hva mener dere? EDIT: Jeg vil ikke presisere spørsmålet, jeg lurer rett og slett på hva folk synes er best - fargeblyant eller fuktighetskrem? De må gjerne begrunne svaret sitt... Endret 11. april 2007 av w3p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fargeblyant er best på fargelegging på store arealer mens fuktighetskremen virker til fint lite annet enn å fukte. Selv har jeg en knapp på tusj Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvis jeg skal tegne et hus bruker jeg fargeblyant. Hvis jeg skal lage vann bruker jeg fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 så hva syns du er best? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Blyent seff Er jo ikek noe spørsmål nesten engang Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har man ikke fuktighetskrem i tryne a? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Denne moderator har - antagelig i likhet med brukere flest - vanskelig for å se sammenhengen mellom fargeblyanter og fuktighetskrem. Trådstarter bes oppdatere førsteposten med en forklaring på problemstillingen og spørsmålet. Geir Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sånn jeg skjønner det skal man bruke fuktighetskrem til maling? E.g - Hvis jeg skal tegne et hus bruker jeg fargeblyant. Hvis jeg skal lage vann bruker jeg fuktighetskrem - fra Plomma2 - Eller? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Fargeblyanter, helt klart! Ufattelig mye gøy du kan gjøre med et par fargeblyanter. Du kan bygge tårn, pille deg i nesen, stikke folk, gå med de i lommen for å være kul og ikke minst så kan du faktisk farge med de. Hva kan man gjøre med fuktighetskrem? Man kan smøre seg med den og få fuktig hud, og man kan ta den i håret på folk man ikke liker. Fargeblyanter vinner overlegent her etter min mening. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fargeblyanter er greie på papir, men de fungerer dårlig på huden. Fuktighetskrem er på sin side dårlig på papir, men yter godt på hudfronten. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det bare jeg som ikke skjønner noen ting her? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er nok ikke det, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå