Olanru Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Skal skaffe meg denne her: http://www.tomshardware.com/picturegalleri...d-with-fan2.jpg kjølern på bildet. har noen erfaring med denne? har et par overklokkede Corsair XMS Pc2700 brikker og lurte på om jeg må ha 4 minne plasser for å få plass til denne eller om det går med to minneplasser også? takk for svar Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei!Skal skaffe meg denne her: http://www.tomshardware.com/picturegalleri...d-with-fan2.jpg kjølern på bildet. har noen erfaring med denne? har et par overklokkede Corsair XMS Pc2700 brikker og lurte på om jeg må ha 4 minne plasser for å få plass til denne eller om det går med to minneplasser også? takk for svar 8357801[/snapback] Jeg har kun prøvd den på hovedkort med 4 minneslots. Jeg tror ikke det er noe problem å bruke den på hovedkort med 2 slots, selv om den nok sitter bedre på 4-slots. Festene er bare 3,5 cm brede, så det bør være plass på de fleste hk. Minneslottene må være omtrent 14 cm lange inkludert festene for brikkene, ellers kan du vel bruke dem på hva som helst. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 en minnebrikke er vel 14cm regner jeg med Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 en minnebrikke er vel 14cm regner jeg med 8358060[/snapback] DDR2 er litt over 13 cm lange. Uansett bør de vel fungere på DDR og sikkert også på gamle SDRAM-brikker, uten at jeg har kontrollmålt. Brikkene ser ihvertfall ut til å være omtrent like lange. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 antar at DDR2/DDR eller 184 pin er like lange Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Noen som har erfaring med denne? Bråker den noe særlig hos dere eventuelt? den jeg har bråker mye i forhold til hva som er skrevet i de forskjellige testene av kjølern:) Endret 12. april 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som har erfaring med denne? Bråker den noe særlig hos dere eventuelt? den jeg har bråker mye i forhold til hva som er skrevet i de forskjellige testene av kjølern:) 8364931[/snapback] Jeg synes ikke den bråker, men har ikke superstille pc-er selv. Uansett kunne jeg ikke høre den over lyden fra stock kjøler på CPU. Du har mulighet for å legge inn en motstand, uten at jeg kan gi deg eksakt verdi for disse viftene. Må lete opp data på dem da. Kanskje kjøpe en ferdig med rheostat/variabel motstand. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 vel kjølern holder Minnetempen på 25-26 grader da:) så de funker ok...uten kjøler lå de på ca 40 grader så det er forskjell Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 vel kjølern holder Minnetempen på 25-26 grader da:) så de funker ok...uten kjøler lå de på ca 40 grader så det er forskjell 8373217[/snapback] Hvordan vet du det? Har _ALDRI_ sett minne med temp. kjøler på Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 hvordan jeg vet det? fordi jeg kjøpte et termometer fra microplex! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan vet du det? Har _ALDRI_ sett minne med temp. kjøler på Corsairs Xpert-serie har slikt. Screenshot: lenke Video: lenke Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan vet du det? Har _ALDRI_ sett minne med temp. kjøler på Corsairs Xpert-serie har slikt. Screenshot: lenke Video: lenke 8395238[/snapback] pøh, tull Synes det er litt sykt og kjøpe RAM til 3k nypris(mine DOMINATOR's i sig), og så har de ikke spandert på seg noen fattige temperaturkjølere engang.. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 du kan velge! derfor! enten eller! vær ikke så vanskelig da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå