Wattengård Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er på leting etter en liten VPS å bruke til neste versjon av XMLTV-grabberen for Norge. Kan noen nevne VPS-leverandører med servere i Norge? De jeg vet: * Webhuset * Server1 * Ella Kommunikasjon * VirtualServer.no Hvis noen som leser dette er tilbyder selv, og hadde hatt mulighet for å donere bort en liten VPS til dette prosjektet så hadde det vært kjekt. Prosjektet drives av meg selv på hobbybasis, så kapitalen er ikke akkurat på topp. En "Server donert av" lenke på forsiden kan jeg jo selvfølgelig tilby, evt. en banner -C- Lenke til kommentar
christersam Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tror activeisp tilbyr vps server, men vet ikke hvordan dem er prismessig. hvis ikke så har du jo f.eks Lunarpages som også har en grei pris, men generelt er en vps server dyr... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 HAHA... HA .... Ha... hhh.... Morromannen -C- Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva står det for da? Kommer jo bare Verdipapirsentralen når jeg jeg søker i google. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva står det for da? Kommer jo bare Verdipapirsentralen når jeg jeg søker i google. 8370158[/snapback] ja da søker du nok litt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå