-Mr.T- Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg storkoser meg hvert fall! Jeg har fått spilt noen av perlene som gikk meg hus forbi fordi jeg ikke hadde GameCube (Resident Evil 4, Metroid Prime 1 og 2, Wind Waker og Super Smash Bros. Melee), fått lastet ned masse Virtual Console spill som jeg koser meg med, og kjøpt meg et par Wii spill i tillegg (Zelda: TP, Wii Play og Red Steel). Har altså ikke mange Wii spill enda men det er gøy for det. Red Steel fikk jeg forresten i dag fra Absoluttspill.no og til nå føler jeg så absolutt at det var verdt de firehundre kronene jeg kjøpte det for. Nødvendig utstyr for full opplevelse: 2stk Wiimote 2stk Nunchuks 2stk GameCube kontroller 1stk Classic kontroller. Gamecube kontrollen funker også på alle Virtual Console spillene så det er egentlig smak og behag om Classic kontrollen er et must. Om du skal bruke monitor så tror jeg at jeg ville ventet om jeg var deg, til det eventuelt kommer ut en VGA kabel eller kjøper en komponentkabel og en komponent til VGA overgang?... eller no sånt. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Slenger meg på dem som sier Wii er kos. Når det gjelder spillutvalget så er det en smak sak nå, men det begynner å bli en stund siden launch så det er på tide det kommer noen flere stor spill snart. I mellomtiden spiller jeg retro spill. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg må si det samme her altså. Zelda: TP var veldig kos og det var jo gøy å spille Wii Sports med venner ei stund, men mer enn det var det ikke. Dere som liker den klarer å utnytte alt den tilbyr, men jeg syntes rett og slett ikke det var så spennende med værkanal, VC, opera osv. Når jeg kjøper en konsoll så forventer jeg å få litt ekstra (spillrelatert) i tillegg. Online-støtten var et stort minus og grafikken var ikke verdens beste selv om zelda så fint ut da. Dårlig vennesystem, ingen media center funksjon(så godt som), kronglete meny og en del uinteressante funksjoner som heller kunne vært erstattet med noe annet bedre gjorde at jeg rett og slett solgte den. Men jeg ser ikke bort fra at jeg må kjøpe en igjen etter en prisreduksjon, spesielt siden jeg ikke fikk spilt ferdig zelda Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Wii er gøy! Vel, akkurat nå holder jeg på med Zelda - et fantastisk spill! Og morroa slutter vel ikke rett etter det spillet? Jeg har jo en del GC-spill å sikte til, som Zelda WW, Super smash bros. melee, metroid prime.. så, jeg kommer ikke til å bli lei denne konsollen med det samme I tillegg så kommer det jo perler til Wii i løpet av året - Super Mario Galaxy og Metroid Prime for å nevne noen. Dessuten gleder jeg meg enormt mye til Super Smash Bros. Brawl - dette kommer til å bli et spill som jeg aldri kommer til å miste lysten på. Jeg var storfornøyd med melee (det beste slosspillet etter min mening, hittil) og har enormt store forhåpninger til Brawl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå