KenBjork Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Noen som vet hva dette kommer av? se bilde Endret 11. april 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Er dette den eneste meldingen du får eller får du slike (ulike) meldinger jevnlig? Messenger service, er en windowstjeneste som i utg.pkt er avslått fordi denne meldingstjenesten kan misbrukes. For å slå den av: Kontrollpanel->Adminitratives verktøy->Tjenester (dobbeltklikk) Dobbeltklikk på tjenesten: Messenger Stopp tjenesten om den kjører. I oppstartstype, velger du: Deaktivert Restart pc'n. Endret 11. april 2007 av norbat Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ja er eneste meldingen jeg får. Forøverig win2000 Har nå gjort som du beskrev, takk takk. Så får vi se om det gir seg nå. Endret 11. april 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 bare en liten advarsel om windows 2000, om du ikke har firewall og liknende installert, så kan vedkommende som sendte deg den beskjeden du har tatt bilde av hacke seg inn å slå på messenger service igjen, vil anbefale deg å gå over til winxp eller annet OS som er litt mer sikkert hvordan jeg vet at en kan ta seg inn i win2k? prøving og feiling, og litt faenskap med kompis som kjørte win2k like etter at SP 1 til winxp hadde kommet Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 ok raidernor. Men skifte os kan jeg ikke gjøre *hosthost*jobb*hosthost Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 KeenBjork. Du trenger ikke bytte Windows. Hvis du vil ha Windows 2000 så fortsetter du med det . Men jeg mener da så tydlig å huske at Messenger Service IKKE er deaktivert som standard? Ikke i Windows 2000 og XP iallefall. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Meldingen dukka opp først nå etter at vi kom på jobb igjen over påske. På alle pcer med 2000, de på 98 vet jeg ikke, har ikke spurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå