hitokiri Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nå kan du kjøpe minnekortene dine fra automat. Les mer Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 HAHA :!: Automater for alt borte i England å mange andre land. Blir artig den dagen jeg plutselig må kjøpe meg minnekort fra en slik. Tro når det blir? Du skal ta rimelig mange bilder i bra kvalitet for å fylle opp et par slike også da. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det går fort å fylle opp et minnekort. Mitt kamera, som er en Cybershot T10, tar jo bilder på gjennomsnittlig 3,5 mb pr bilde i høyeste oppløsning!! Tar ikke mange bilder før minnekortet på 512 mb for å si det sånn Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det går fort å fylle opp minnekort ja. Skulle ta noen bilder av den nye bebisen til noen venner. Det gikk ikke mer enn et par timer så hadde jeg fylt opp tre 512 Mb kort. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hehe. Det var de som ba om en fotosession. Tanken bak å ta så mange bilder er jo at da får man flere blinkskudd, man må bare sortere ut alt tullet mellom. Ut av 2 Gb med bilder så er det jo endel bra i hvertfall Men de skal få lov å sortere gjennom dem selv ;-) Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hehe, unnskyld frekkheten min. Det var bare så fristende. Så for meg at du skulle fylle minnekort etter minnekort med bilder av ungen din, fordi du syns den er det mest fantastiske i verden. Er enketle foreldre som bare snakker om barna sine. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hehe. Ikke min unge nei. Ungen til vennene mine ;-) Hadde det vært min unge hadde jeg gjort det hjemme uten å innvolvere vennene mine ;-) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, det kan sikkert gå fort nok å fylle opp et minnekort når det er bra motiver. Synes det er bra at de har laget minnekort- automat, fordi det er jo enkelte som glemmer det hjemme, eller bare som ekstra. Likevel må det jo være mulig å slette bilder på minnekortet... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Joda. Men man har som regel ikke tid å begynne å gå gjennom og slette når man er i feltet med et bra motiv foran seg. ;-) Lenke til kommentar
jungl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er jo genialt når man er på ferie og ikke har mulighet for å tømme minnekortene sine. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Og dette er sikkert et kjempealternativ til butikkene (suvenir, taxfree, etc.) som sleger minnekort _sinnsykt_ overpriset på flyplassene. Da jeg var i danmark og skulle kjøpe xdminnekort siden jeg skulle i brullyp og trengte ekstra plass opplevde jeg dette: Kikket på taxfreen, men gadd ikke kjøpe siden det var så lang kø. Dagen etter var det sånn markedsdag i byen jeg var, og japanfoto hadde 10% på alt tilbud. Fikk faktisk et 1Gb minnekort billigere enn et 512 kosta på taxfree. Og 10% rabatt var langt fra hele forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg